وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 21 خرداد 1394 ساعت 22:40   |   کد مطلب: 14783
سرپرست بسیج دانش آموزی استان همدان خبر داد:
برگزاری طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان بسیجی استان همدان
	برگزاری طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان بسیجی استان همدان
سرپرست بسیج دانش آموزی همدان از برگزاری طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان بسیجی استان در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از زنگ اول، منوچهر عبدالکریمی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه این طرح از یازدهم مرداد سال جاری آغاز می شود، گفت: در این طرح 1280 دانش آموز بسیجی دختر و پسر در چهار دوره 3 روزه در کلاس های مختلف تربیتی، آموزشی، اعتقادی و اخلاقی شرکت می کنند.
وی با اشاره به حضور استادان حوزه علمیه قم در برپایی این کلاس ها افزود: بحث و تبادل نظر پیرامون آسیب های موجود در سطح مدارس و پرداختن به مباحث فضای مجازی و ماهواره از جمله این کلاس ها است.
عبدالکریمی ادامه داد: برگزاری مسابقات خاطره گویی، قصه گویی، ورزشی،اذان، پخش فیلم و بازدید از اماکن زیارتی از دیگر برنامه های این طرح است.
این مسئول با تأکید بر اینکه این طرح همچنین به شکل خودجوش و با حضور دانش آموزان بسیجی برگزار می شود، اظهار داشت: در این برنامه دانش آموزان ضمن یادگیری مباحث روز و شرکت در کلاس های آموزشی با سیستم مدیریتی و فن مدیریت آشنا می شوند.

حضور 20 هزار دانش آموز در طرح جوانه های حلقه های صالحین

سرپرست بسیج دانش آموزی استان همدان در ادامه از اجرای طرح جوانه های حلقه های صالحین در ایام تابستان خبر داد و ابراز داشت: پیش بینی می شود در این طرح 20 هزار دانش آموز بسیجی شرکت کنند.
منوچهر عبدالکریمی افزود: در این طرح دانش آموزان مناطق مختلف و به ویژه مناطق حاشیه شهر و محروم با حضور در حوزه های بسیج دانش آموزی محلات در کلاس های تابستانه از جمله کلاس های تربیتی، اعتقادی و اخلاقی شرکت می کنند.
وی ادامه داد: این برنامه از ابتدای فصل تابستان به مدت سه ماه برگزا می شود.

 انتهای پیام/ح

دیدگاه شما