وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 07:42   |   کد مطلب: 14763
امامزادگان همدان به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان غبارروبی می‌ شوند
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان از غبارروبی امامزادگان همدان به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم اجرا می‌ شود.

به گزارش نافع حجت‌الاسلام حسین قبادی، اظهار کرد: در هفته پایانی ماه مبارک شعبان برنامه غبارروبی از امامزادگان در سراسر استان با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده‌ های شهدا، ایثارگران و اصحاب رسانه برگزار می ‌شود.

وی افزود: غبارروبی امامزادگان همدان به‌ صورت نمادین در ابتدا در پنج امامزاده شاخص استان‌ شامل امامزاده عبدالله، شاهزاده حسین، امامزاده فرزند علی، امامزاده محسن‌، امامزاده خضر انجام و در دیگر امامزاده ‌های استان توسط هیأت امناهای مساجد برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: از دیگر برنامه ‌های ویژه ماه مبارک رمضان ترتیل ‌خوانی و جزء‌ خوانی در امامزاده‌ هایی که قابلیت و ظرفیت مکانی لازم را دارند از ابتدای ماه مبارک رمضان و دعوت از قاری مصری ویژه شب ‌های قدر و برگزاری یک محفل قرآن در هر شهرستان استان است.

قبادی ادامه داد: طرح تربیت حافظان نیز با شروع ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد، کلاس‌ های قرآن حفظ و قرائت امسال با طرح نشاط معنوی با برنامه‌ ریزی‌ هایی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و کلاس‌ های فرهنگی و اردوهای فرهنگی در خارج و داخل استان در امامزادگان استان همدان ادغام شده است.

منبع:ایکنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما