وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 19:16   |   کد مطلب: 14692
گزاره برگ ملی هسته ای چراغی روشن برای تیم مذاکره کننده، مراکز نظامی کشور؛ اندرونی ملت است و پذیرش بازرسی این مکان ها عقلانی نیست، تحریم ها اگر چندین برابر هم شود، باج به دشمن نمی دهیم.

به گزارش نافع، به نقل از رودآور،  ما نیز به مذاکرات خوشبین نیستیم، سازش با شیطان در مرام ما نیست و ما امریکا را پشه ای خوار شده هم نمی دانیم این ها تنها بخشی از نظرات خواندنی تویسرکانی ها در حمایت از گزاره برگ ملی هسته ای است.

پس از رونمایی از گزاره برگ ملی هسته‌ای با حضور خانواده شهدا و امضای بیش از 17 هزار حقوقدان کشورمان، اقشار مختلف مردم در جای جای ایران اسلامی به طرق مختلف با بهره مندی از شبکه های اجتماعی و رسانه ای در حمایت از گزاره برگ ملی هسته ای که در حقیقت حمایت از منویات مقام معظم رهبری درباره مذاکرات است اقداماتی در نوع خود جالبی انجام دادند.

مردم ولایتمدار تویسرکان نیز با ابراز نظرهای در خور تأملی، بر حمایت خود از مفاد و اصول بیان شده گزاره‌برگ ملی هسته ای که  این روزها به خط مشی  همگان و نیز هدف و حرف مشترک همه اقشار مردم تبدیل شده است، تأکید دارند.

گزاره برگ ملی هسته ای چراغی روشن برای تیم مذاکره کننده

گزاره برگ ملی هسته ای چراغی روشن برای تیم مذاکره کننده

 

آقای جلیلوند مربی رئیس و مربی هیئت تکواندو شهرستان تویسرکان در گفت و گو با خبرگار رودآور، می گوید: رونمایی از گزار برگ ملی هسته ای در این روزها که تقریبا همزمان با رحلت امام(ره) صورت گرفته است، در حقیقت تأییدی بر ادامه راه امام(ره) و شهدا است.

وی می افزاید: 6 اصل تأکید شده در این بیانیه که برگرفته از منویات رهبری درباره مذاکرات هسته ای چراغی روشن برای تیم مذاکره کننده ما است.

این ورزشکار تویسرکانی با بیان اینکه ملت ما هرگز زیر بار ذلت نمی رود، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر همدلی و همزبانی بین آحاد مختلف مردم تأکید و از جدایی و تفرقه نهی کرده اند، چرا که ایشان به روشنی می دانند در سایه وحدت مسلمانان و مردم ما است که تاکنون امریکا هیچ غلطی نکرده و تا ابد به یاری خدا نخواهد کرد.

مراکز نظامی کشور؛ اندرونی ملت است و پذیرش بازرسی این مکان ها عقلانی نیست

آقای سلیمانی از مداحان اهل بیت(ع) نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره آیه شریف اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم، گفت: اولی الامر  امامان(ع) هستند و با توجه به اینکه زمین هیچ گاه از حجت خدا خالی نیست، ولی فقیه در زمان غیب امام زمان(عج) سرپرستی امت اسلامی را بر عهده دارد، نیاز است که ولایت در جامعه و به ویژه برای جوانان بیش از پیش تببین شود.

وی با بیان اینکه وقتی ولایت تبیین شود، کلام ایشان نیز برای همگان شناخته تر می شود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها بر نحوه و چگونگی انجام مذاکرات سخنرانی های بسیاری که هرکدام چراغ راه ملت است انجام دادند و گزاره برگ ملی نیز در حقیقت خلاصه ای از این منوبات رهبری است که باید در جامعه و بالاخص برای جوانان تبیین شود.

این مداح اهل بیت ادامه داد: امریکا با بی شرمی بازرسی از مراکز هسته ای و نظامی ما را می خواهد، این اقدام از سوی هیچ فرد عاقلی قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: حتی مورچه ها در زمان ورود یک موجود ناشناس به لانه یشان اقداماتی می کنند، حال چطور می توان تصور کرد ملت مسلمان ما به دشمن اجازه دهد تا از اندرونی کشور بازدید کنند!

تحریم ها اگر چندین برابر هم شود، باج به دشمن نمی دهیم

یکی دیگر از همشهریان تویسرکانی نیز به اتفاق همسر خود گفت: ما پیرو خط ولایت هستیم و تا جان در بدن داریم از فرمایشات رهبری حمایت می کنیم.

وی عنوان کرد: ما سختی ها و تحریم ها را تحمل می کنیم اما ذره ای باج به دشمنان نظام نخواهیم داد.

ما نیز به مذاکرات خوشبین نیستیم

خانم ترکاشوند نیز گفت: رهبرم فرمان دهد جان را فدایش می کنم و من هرگز از خط ولایت دور نمی شوم، ایشان به مذاکره با 5+1 خوشبین نیستند ما هم خوش بین نیستیم.

سازش با شیطان در مرام ما نیست،

خانم شمس اللهی نیز گفت: ما هرگز نمی پذیریم امریکایی که دانشمندان ما را ترور می کند و با جنایات بسیار خود که حتی به کودکان و زنان ما رحم نکرده است، سازشی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: سازش با امریکا، سازش با شیطان است که این موضوع هرگز در مرام یک ایرانی نیست.

ما امریکا را پشه ای خوار شده هم نمی دانیم

خانم عبدالمالکی از دیگر همشهریان تویسرکانی نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، عنوان کرد: حرف سازش با امریکا را افرادی می گویند که این شیطان را کدخدای خود می دانند ما که امریکا را پشه ای خوار شده هم نمی دانیم.

وی افزود: بدعهدی آمریکا و هم‌پیمانانش در مذاکرات هسته‌ای بارها و بارها ثابت شده است و ما از تیم مذاکره‌کننده خود که فرزندان ملت هستند می خواهیم با بصیرت و آگاهی و با پیروی از منویات رهبری وارد میدان شوند و فریب سیاه نمایی های و کلام دروغین امریکا را نخورند.

 

تصاویر تکمیلی: 
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما