وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 15:35   |   کد مطلب: 14689
سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را فصل الخطاب است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت: سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را فصل الخطاب عنوان کرد و گفت: نباید این سخنان را کمرنگ دید و هر چه زمان می گذرد دنیا بیشتر به عظمت امام خمینی (ره) پی می برد.

به گزارش نافع،  آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهر همدان با بیان اینکه جشن های بسیار خوبی توسط جوانان برای میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) در شهر همدان برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم جوانان تا ظهور آقا امام زمان (عج) ثابت قدم بمانند.

وی در ادامه سخنانمش به قیام ۱۵ خرداد اشاره داشت و افزود: جرقه انقلاب اسلامی ایران از این روز زده شد و اگر شهدای قیام ۱۵ خرداد نبودند معلوم نبود که برای سایر شهدا امکان شهادت فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه شهدای قیام ۱۵ خرداد راه را برای شهادت باز کردند، بیان داشت: شهدای انقلاب و دفاع مقدس مدیون شهدای ۱۵ خرداد هستند.

محمدی در ادامه ابراز داشت: پدران و مادران شهدا نیز یک به یک از پیش ما می روند و فردا در همدان تشیع جنازه مادر دو شهید و همسر شهید برگزار است.

وی سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را فصل الخطاب عنوان کرد و گفت: نباید این سخنان را کمرنگ دید و هر چه زمان می گذرد دنیا بیشتر به عظمت امام خمینی (ره) پی می برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ادامه داد: بعد از غیبت کبری امام زمان (عج) علما و بزرگان زیادی آمدند ولی هیچ کدام به اندازه حضرت امام خمینی (ره) ندرخشیدند.

محمدی با اشاره به اینکه انسان خاکی در سایه عبودیت و بندگی عرش نشین می شود، ابراز داشت: امام خمینی (ره) در سایه عبودیت و بندگی بود که به آن مقام والا دست یافت.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسائل اعتقادی و آگاهی نسبت به آنها امروز خیلی مهم است، بیان کرد: ائمه جماعات در مساجد بیشتر به مسائل اخلاقی می پردازند اما باید مسائل اعتقادی را بیان کنند و اگر کسی اعتقاد قوی داشته باشد به خاطر یک شبهه بی دین نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از ائمه جماعات خواست تا مسائل اعتقادی و توحیو و نبوت و امامت را برای مردم تجزیه و تحلیل کنند.

محمدی با بیان اینکه بعد از هر پیغمبری دین و کتاب خدا تحریف شد، افزود: به طور مثال تروریست زائیده مکتب وهابیت است و در دنیایی که شیطان پرستی و وهابیت وجود دارد دین داری کار خیلی سختی است.

وی با اشاره به اینکه امروز به بهانه ای انسان را از خدا دور می کنند، عنوان داشت: هیچ عملی به اندازه درک دین سخت نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه باید سخنان مقام معظم رهبری را چندین بار گوش کرد، عنوان کرد: آقایی دنیا امروز برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و هیچ کشوری استقلال ایران را ندارد.

محمدی در قسمت دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علما دین خدا را فهمیدند، بیان داشت: علما و بزرگان دین خدا را حفظ کردند و به دست نسل های بعدی رساندند و بعد از حق خدا هیچ حقی مهمتر و بزرگتر از حق هدایت کنندگان بر ما نیست.

وی ابراز داشت: سال ۲۰۱۵ سال بزرگداشت میر سید علی همدانی نامگذاری شده و مراسم بزرگداشت او در تاجیکستان برگزار و مراسمی نیز در همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما