وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 12:19   |   کد مطلب: 14682
پیروزى ایران اسلامى در مذاکرات، نقطه امید مجاهدان منطقه است
نماینده مردم همدان و عضو کمیسیون هسته ای مجلس گفت:راه پیروزى و موفقیت ملت ایران در پیروى از مکتب امام راحل است زیرا سالهاست که با اقتدا به این مکتب پیروز شده ایم.

به گزارش نافع، به نقل از همدان ورزش، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شوراى اسلامى با بیان این مطلب افزود: اینها که امروز پاى میز مذاکره نشسته اند؛ همانهایى هستند که 8 سال با ما جنگیدند و امروز نیز گستاخانه حرف زده و ملت ایران را تهدید مى کنند.

ابراهیم کارخانه اى افزود 36 :سال است که آمریکا بر ضد ملت ایران، توطئه مى کند، اما نظام جمهورى اسلامى با تاسى به راه و روش امام خمینى(ره) و اطاعت از فرامین رهبرى در اوج اقتدار قرار دارد.

وى با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام راحل تصریح کرد: همانطور که ایشان گفتند اگر راه امام را فراموش کنیم؛ سیلى محکمى خواهیم خورد.

کارخانه اى تصریح کرد: با اقتدا به روش امام(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبرى باید در عرصه سیاسى و بین الملل با قدرت ورود پیدا کرده و بر حقوق مسلم نظام و ملت پافشارى کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: ما پیرو امامى هستیم که توانست انقلاب اسلامى را با قدرت به جلو ببرد، اما متاسفانه برخى فرمایشات ایشان را آنطور که مى پسندند؛ تفسیر مى کنند.

کارخانه اى، عمل این گروه را ظلم به ملت و شهدا خواند و افزود: سرافرازى ملت ایران در پیروى از خط امام(ره) است.

وى بیان کرد: امام راحل در برابر اسلام آمریکایى و اسلام دربارى، اسلام ناب محمدى را مطرح کردکه بر خدا توکل دارد وجز خدا نمى ترسد.

کارخانه اى با بیان اینکه تار و پود این اسلام با خون شهدا در هم تنیده است، ادامه داد: ما افتخار مى کنیم که اسلام ناب محمدى را داریم و هر قدر بتوانیم آن را گسترش خواهیم داد.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: امروز چشم مجاهدان مسلمان به ایران اسلامى دوخته شده و مردم یمن، عراق و سوریه، مقاومت خود در برابر متجاوزان را نشات گرفته از انقلاب اسلامى مى دانند.

کارخانه اى با تاکید بر حفظ حقوق ایران در مذاکرات تصریح کرد: امروز در برهه حساسى از تاریخ قرار گرفته و کشورهاى منطقه به ایران چشم دوخته اند که در برابر سلطه گران بایستد و مذاکرات را با قدرت به پیش برد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما