وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 14 خرداد 1394 ساعت 19:39   |   کد مطلب: 14678
از امضای امام‌جمعه تا امضای نایب‌رئیس انجمن جهانی ورزش‌های سنتی
مردم نهاوند طومار " گزاره برگ ملت ایران "در مذاکرات هسته‌ای را امضا کردند+ تصاویر
	مردم نهاوند طومار " گزاره برگ ملت ایران "در مذاکرات هسته‌ای را امضا کردند+ تصاویر
مردم و مسئولان شهرستان نهاوند ضمن حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای طومار گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای را امضا کردند.

به گزارش نافع، به نقل از سایت گرو، مردم شهرستان نهاوند با امضای این طومار، دفاع از حقوق مسلم  ملت ایران در استفاده از انرژی هسته‌ای و اجرای شرایط عنوان‌شده در گزاره برگ ملت ایران را خواستار شدند.

علاوه بر مردم نهاوند که این طومار را امضا کردند بعضی از شخصیت‌های استانی و کشوری نیز این طومار را امضا کردند و بر احقاق حقوق ملت ایران در این مذاکرات تأکید کردند.

غلامرضا جعفری نایب‌رئیس انجمن جهانی ورزش‌های سنتی و رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بومی و محلی کشور ازجمله امضاکنندگان این طومار در شهرستان نهاوند بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صابری اراکی از اساتید حوزه و دانشگاه استان مرکزی و از خطبای برجسته کشوری به همراه حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند نیز این طومار را در حمایت از گزاره برگ ملت ایران امضا کردند.

چند روز پیش در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای کشور از گزاره برگ مردمی ملت ایران (فکت شیت) برای مذاکرات هسته‌ای که خطاب به مردم جهان و تیم مذاکره‌کننده است، رونمایی شد ه بود.

در این گزاره برگ آمده است: ما مردم ایران با تأسی به رهبر فرزانه و حکیم خود شرط هرگونه توافق هسته‌ای را با رعایت اصول شش‌گانه زیر می‌دانیم:

اصل یک: تمام تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و هم‌زمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو (نه تعلیق) شود.

اصل دوم: دستاوردهای هسته‌ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.

اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت‌های علمی و فنی در امور هسته‌ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.

اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین‌المللی اعمال نشود.

اصل پنجم: هیچ‌گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.

اصل ششم: توافق هسته‌ای باید بازگشت‌پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما