وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 12:03   |   کد مطلب: 14664
امام‌جمعه نهاوند گفت: طبق اصول گزاره برگ ملت ایران بازدید از مراکز نظامی به‌هیچ‌عنوان برای مردم ایران پذیرفتنی نیست.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: ملت بزرگوار ایران اسلامی در طول بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه از سوی قدرت‌های استکباری مواجه بوده ولی با توکل بر خدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری مشکلات را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته است.

وی اظهار کرد: ملت ایران باپشتکار و تلاش جوانان مؤمن این سرزمین به پیشرفت‌های مختلفی درزمینه های نظامی، سیاسی و فرهنگی رسیده است که انرژی هسته‌ای یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این پیشرفت‌ها بوده است که به دست متخصصان بومی کشور به‌دست‌آمده است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: قدرت‌های استکباری و در رأس آن‌ها امریکای جنایتکار که با شروع انقلاب اسلامی دستش از غارت ثروت‌های ملی ایران کوتاه شد با روش‌های مختلف در تلاش است تا جمهوری اسلامی را دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای منع کند درحالی‌که خود بیشترین سلاح‌های هسته‌ای در جهان را دارد.

وی گفت: همه باید گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب همچنان به راه عزت و عظمت ادامه دهیم و با وحدت و همدلی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کنیم.

مغیثی اظهار داشت: گزاره برگ ملت ایران با امضای چندین حقوقدان و خانواده شهدا امضاشده است که رعایت این اصول همان خط قرمزهای مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات است.

 وی با اشاره به درخواست‌های به‌ناحق دشمنان در پای میز مذاکره عنوان کرد: طبق یکی از اصول  این گزاره برگ، ملت ایران اجازه بازجویی از دانشمندان و بازدید از مراکز نظامی را به هیچ‌کس نمی‌دهد و پای نامحرمان را به حریم امنیتی کشور بازنخواهد کرد.

امام‌جمعه نهاوند تصریح کرد: بازدید از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان ایرانی در واقع به کشورهای غربی امکان جاسوسی از دانشمندان و توانمندی های نظامی را میدهد و مانند گذشته به ترور دانشمندان هسته ای ما منجر خواهد شد.

 وی  افزود: تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز با توکل بر خدا و سرلوحه قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب و به پشتوانه حمایت‌های مردم، باقدرت از حق مسلم مردم ایران در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای دفاع کند و در این راه فریب نیرنگ‌های طرف بدعهد غربی را نخورند.

مغیثی با اشاره به اصل دیگری از این گزاره برگ مردمی گفت: یکی دیگر از خطوط قرمز ملت ایران برداشته شدن تحریم‌ها به‌صورت یکجا همزمان با روز اجرای توافق احتمالی است.

لازم به یادآوری است که در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای کشور در مشهد با امضای خانواده شهدای هسته‌ای و 17317حقوقدان گزاره برگ مردمی ملت ایران ( فکت شیت) برای مذاکرات هسته‌ای که خطاب به مردم جهان و تیم مذاکره‌کننده است، رونمایی شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما