وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 13:33   |   کد مطلب: 14640
گزاره برگ
یک کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: گزاره برگ ملی با بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه ای داخلی به امضاء ملت ایران رسیده و در حقیقت نمایشگر خط قرمزهای ملی است.

به گزارش نافع، یک کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: گزاره برگ ملی با بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه ای داخلی به امضاء ملت ایران رسیده و در حقیقت نمایشگر خط قرمزهای ملی است.

مهدی قاسمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این خطوط قرمز مذاکرات از سوی مقام معظم رهبری از جنس اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه این گزاره برگ مورد تایید ملت ایران است، یادآور شد: طبق نظرسنجی اخیری که از گروه های مختلف انجام شد، 83 درصد مردم در این نظرسنجی، مذاکرات هسته ای را حق اساسی مردم با حفظ اقتدار و مصلحت کشور مطرح کرده اند.

این مسئول تأکید کرد: این شش اصل که در این گزاره برگ آمده باید به عنوان یکی از اصول اساسی و خط قرمزهای تیم هسته ای قرار گیرد و تیم مذاکره کننده با قاطعیت این موضوع را پیگیری کند.

رئیس جمهور مقصر اصلی بی حرمتی ها و تحقیرها است

این کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور کشور مبنی بر اینکه چرا برخی از افراد به خود اجازه می دهند با ادبیات بد با تیم مذاکره کننده صحبت کنند، تصریح کرد: ضمن احترام به رییس جمهور محترم باید این نکته را یادآور شد که مقصر اصلی باب کردن بی حرمتی ها و تحقیر کردن ها از شخص رییس جمهور نسبت به منتقدان دولت مطرح شد.

مهدی قاسمی افزود: در مدت 21 ماه گذشته دولت محترم بی ادبی به منتقدین را ترویج داده که بی شناسنامه، بی سواد، تازه به دوران رسیده، تازه انقلابی شده، مال مردم خور، مغرض، همراهی کنندگان با اسراییل و بی عقل واژه هایی هستند که رییس جمهور علیه منتقدین خود داشته اند.

وی ابراز داشت: قضاوت با خود ملت ایران، آیا به کار بردن ادبیات تحقیر آمیز از سوی رییس جمهور یک ملت برازنده کشور است یا خیر...!؟

انتهای پیام/

دیدگاه شما