وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 09:08   |   کد مطلب: 14601
1200 زائر نهاوندی به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شوند
فرمانده سپاه نهاوند گفت: 1200 زائر نهاوندی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

به گزارش نافع، سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) یکی از حرکت‌های بزرگ فرهنگی است که در راستای تجدید بیعت نسل جوان با آرمان‌های امام راحل برگزار می‌شود و هرساله باید باعظمت خاصی برگزار شود.

وی اظهار کرد: امام راحل با مجاهدت‌ها و تلاش‌های فراوان خود و با اتکا به قدرت مردم مسلمان ایران موفق شد انقلاب را به پیروزی برساند و بر همه ما لازم است که راه امام خمینی(ره) را باقدرت ادامه دهیم.

مسئول کمیته اعزام ستاد ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند افزود: در همین راستا  تعداد 1500 نفر از شیفتگان حضرت امام خمینی (ره) برای شرکت در مراسم بزرگداشت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی از شهرستان نهاوند به حرم مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

وی گفت: سعی شده در این کاروان با توزیع بسته‌های فرهنگی و استفاده از افراد مطلع،  اندیشه‌های امام راحل برای جوانانی که در این کاروان حضور دارند تشریح شود.

کریمی تصریح کرد: هدف از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: این مراسم هرچه باشکوه‌تر برگزار شد نشان‌دهنده وحدت و همدلی ملت ایران است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: تلاش کردیم برای امسال کسانی ثبت‌نام کنند که برای اولین بار است به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند و مراحل ثبت‌نام نیز در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج  انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: پس از مراحل ثبت‌نام اعضای کاروان متشکل از برادران و خواهران در قالب چندین دستگاه اتوبوس از محل سپاه نهاوند به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما