وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394 ساعت 14:04   |   کد مطلب: 14475
اجرای بیش از 110 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در نهاوند
فرمانده سپاه نهاوند گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از 110 عنوان برنامه فرهنگی،مذهبی و سیاسی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

به گزارش نافع، سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: مقاومت دشوار و جانانه مردم دلاور خرمشهر در برابر تجاوز ارتش عراق مصداق بارز ایثارگری و همدلی است به همین دلیل این روز باید به‌صورت ویژه گرامی داشته شود.

وی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت‌های رزمندگان عملیات آزادسازی خرمشهر، همانند سراسر کشور برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: درس ‌بزرگ و همیشگی حماسه‌ی سوم خرداد، ولایت مداری و دفاع همه‌جانبه از خاک مقدس ایران اسلامی است و بعد از آزادسازی خرمشهر به دشمنان ثابت شد که ملت ایران هیچ‌گاه زیر بار زور و ظلم نمی‌رود و از شهادت ترسی ندارد.

وی گفت: به‌منظور گرامیداشت این ایام برنامه‌های  سالروز آزادسازی خرمشهر با برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام واقع در تپه ابوذر از روز پنج‌شنبه 31 اردیبهشت آغاز می‌شود.

کریمی اظهار داشت: این برنامه‌ها از فردا شروع می‌شوند و تا چهارم خردادماه ادامه خواهد داشت و بیش از 110 برنامه در این روزها با محوریت مردم در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: میقات صالحین همزمان با نماز جمعه و برگزاری نشست‌های بصیرتی با دعوت از سخنرانان مطرح و سخنرانی فرمانده سپاه نهاوند در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته از برنامه‌های روز جمعه سپاه نهاوند است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت و بازگویی خاطرات رزمندگان عملیات بزرگ بیت‌المقدس در این گردهمایی، یکی دیگر از برنامه‌های سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر است.

وی در پایان گفت: غبارروبی مزار شهدا، سرکشی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان عملیات آزادسازی خرمشهر و برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه نهاوند در این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما