وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 02:39   |   کد مطلب: 14544
رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان گفت: این واحد دانشگاهی با تأسيس مديريت اقتصاد دانش بنيان پروسه فعاليت هاي اقتصادي و درآمدزا در بخش هاي مختلفي را آغاز کرده است.

به گزارش نافع، مجتبی بابايي» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با توجه به اینکه شعار سال 93 عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري شده بود، دانشکاه آزاد تویسرکانی در پاسخ به منویات رهبری و حرکت در مسیر عملیاتی کردن شعار سال وارد میدان اقتصاد مقاومتی شد.

وی اظهار کرد: بنا به ضرورت پرداختن به مسائل اقتصادي در راستای بهبود شرايط و اوضاع اقتصادي كشور، دانشگاه آزاد تویسرکان با تأسيس مديريت اقتصاد دانش بنيان پروسه فعاليت هاي اقتصادي و درآمدزا در بخش هاي مختلفي را آغاز کرد.

رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان افزود: از جمله این حوزه های ورود دانشگاه آزاد تویسرکان در عرصه اقتصاد مقاومتی می توان به كاشت 200 اصله نهال­ گردوي اصلاح شده، بيد و انواع درختان ميوه در فضاي باز دانشگاه و كشت زعفران به مساحت 5000  متر مربع اشاره کرد.

بابایی طرح تولید پودر نیکل، اختراع پودر مس، طرح قاب تسمه تایم، طرح اجرای گلخانه پرورش گیاهان و گل های زینتی، تولید وایتکس بی­ بو و طرح ساخت دست مصنوعی را از جمله طرح های دیگر دانشگاه آزاد تویسرکان نام برد که در دستور كار كميته بهروري قرار دارد که برخی اجرایی شده و برخی دیگر در آينده اجرایی خواهند شد.

وی درباره كاشت نهال گردو در دانشگاه آزاد تویسرکان عنوان کرد: سال گذشته به مناسبت پانزدهم اسفند و روز درختكاري و طبق نظر رياست عاليه دانشگاه ­آزاد اسلامي ­مبني بر ­حفظ و نگهداري فضاي سبز با انتخاب گونه هاي مناسب و همچنين اقدامات اقتصادي درخت گردوي سازگار با شرايط اقليمي منطقه، واحد تويسركان اقدام به كاشت 200 اصله نهال گردوي اصلاح شده و انواع درختان ميوه در فضاي باز دانشگاه کرد كه خوشبختانه تعدادي از نهال­ هاي يك ساله به بار نشسته و ثمر داده ­اند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما