وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 08:12   |   کد مطلب: 14499
طومار مردم شهرستان ملایر در حمایت از سخنان مقام معظم رهبری
نمازگزاران نماز جمعه شهرستان ملایر حمایت خودر را از سخنان راهگشای مقام معظم رهبری در حفظ دستاورد ها و خصوصا بازدید از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته ای را اعلام کردند.

به گزارش نافع، نماز گزاران نماز جمعه  ملایر با جمع آوری طوماری خواستار مقاومت بیشتر تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر زیاده خوا هی های تیم غربی شدند .سرلوحه قرار دادن منویات رهبری در خصوص بازدید از مراکز نظامی و باز جویی از دانشمندان هسته ای شدند.

متن این طومار بدین شرح است:

"درنگ امروز، خواری فردا را بدنبال خواهد داشت "امام خمینی (ره)

"امریکا قابل اعتماد نیست تجربه نشان داده که آمریکا اهل فریب و خدعه است من به نتیجه مذاکرات خوشبین نیستم."امام خامنه ای (مد ظله العالی)

وزارت امور خارجه و تیم مذاکره کنندگان هسته ای با صلوات بر محمد و آل محمد با امت حزب الله ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای به پیروی از منویات مقام معظم رهبری در خواست داریم با شجاعت و بصیرت بیشتر و با توجه به ظرفیت ها و قدرت ملی ایران اسلامی توقع داریم که خطوط قرمز مشخص شده توسط رهبر معظم انقلاب که نتیجه آن حفظ امنیت ملی و اقتدار ملی میباشد ازجمله عدم توافق با بازدید از مراکز نظامی که با تجربه عراق و لیبی مساوی با ازبین رفتن امنیت ملی کشور و بازجویی از دانشمندان هسته ای و نظامی که متعاقب آن مساوی ترور آن فرزانگان می باشد .

و حفظ کمال تحقیق و توسعه هسته ای  را رعایت نموده تا در پیشگاه خداوند عادل ،شهیدان شاهد و امت همیشه در صحنه سرافراز باشید.

همه مسئولین دستاندرکاران ،خطاب و ائمه جمعه و جماعت یادآوری کنیم که وصیت شهید دکتر احمد رضا احدی را فراموش نکنید که فرمود :مگذارید حرف امام زمین بماند همین جامع عمل بپوشند .

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما