وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 16:30   |   کد مطلب: 14495
امروز یزیدان زمان آمریکا و اسرائیل غاصب هستن
فرمانده سپاه انصارالحسین(علیه السلام) استان همدان گفت: امروز یزید زمان آمریکا و اسرائیل هستند که می خواهند ما را تحت سلطه خود درآورند و ما باید از امام حسین (ع) یاد بگیریم که زیر بار ظلم و ستم نرویم.

به گزارش نافع، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان، ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل و روز جانباز و میلاد با سعادت امام زین العابدین(ع) و سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز گفت: بسیج و سپاه ولایت را به خوبی درک کرده و مسائل درونی و خارجی  را نیز بخوبی رصد می کند، بطور کلی سپاه در همه حوزه ها از جمله سازندگی، جهاد اخلاقی، عقیدتی و فرهنگی ورود پیدا کرده و موفق هم بوده است.)

وی اظهار کرد: پس از تشکیل حکومت جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی، اسلام ناب محمدی تمام قد در برابر استکبار جهانی ایستاد و پس از امام، مقام معظم رهبری این خط را که همان راه هابیلیان و قابیلیان است را طوری هدایت کرد که به گونه‌ای درخشید که چهره واقعی صهیونیست‌ها و منافقان را در دنیا نشان داد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(علیه السلام) استان همدان به اینکه استکبار تلاش می‌کند اسلام ناب محمدی را کنار بزند، افزود: استکبار با زور و تزویر سعی می‌کند اسلام ناب محمدی را کنار بزند اما این راه باطل است و با این حرکت‌های مزبوهانه اهدافشان محقق نمی‌شود زیرا این وعده خداست.

 

وی با تقدیر از ایستادگی و استقامت مردم یمن گفت: ملت یمن پیام قرآن و اهل بیت(ع) و خط مقاومت را به خوبی دریافت کردند و اگرچه امروز باید به خانواده‌های داغدیده تسلیت گفت اما بابت این ایستادگی باید به آنها تبریک بگوییم، همچنین تبریک دوم بخاطر این است که «آل سعود به زودی تبدیل به آل سقوط» می‌شود.

ابوحمزه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: آزاد‌سازی خرمشهر نقطه عطفی در جنگ است که پس از آن سرنوشت جنگ بسیار تغییر کرد چون بعد از این عملیات بود که پیشنهاد آتش‌بس داده شد چرا که پیش از آن همگی سرنوشت جنگ را تمام شده و با پیروزی عراق ارزیابی می‌کردند.

وی افزود: تا قبل از عملیات بیت‌المقدس در سال 61 ما با رژیم بعثی عراق می‌جنگیدیم و پس از آن با همه کشورهای جهان استکبار در حال جنگ بودیم و پس از این عملیات دنیا قدرت ایران را به رسمیت شناخت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(علیه السلام) استان همدان با اشاره به اینکه سینه ما جلوی این زورگویی‌ها سپر است، گفت: ما هرگز به زورگویان التماس نمی کنیم.خون می دهیم و می دانیم کجای کار قرار داریم. اکنون جمهوری اسلامی ایران خار چشم کشورهای سلطه‌گر تبدیل شده است.

وی تمدید تحریم ها را زورگویی شیطان بزرگ آمریکا دانست و اظهار کرد: اگر می توانید هزار سال ایران را تحریم کنند البته اگر موجود باشند و بساط زور آنان برچیده نشودخون ریزی سیاسی توسط انها انجام می شود و خون ریزی میدانی توسط حیوان صفتان داعشی.

ابوحمزه خطاب به دشمنان ایران اسلامی گفت: دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که آزموده را آزمودن خطاست. ما آزمایش خود را پس داده ایم.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما