وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 29 ارديبهشت 1394 ساعت 12:15   |   کد مطلب: 14456
 ورود تیم های کشورهای مختلف به همدان برای حضور در مسابقات او-اسپرت
تیم های ملی او - اسپرت کشورهای هندوستان، تاجیکستان و افغانستان شامگاه دوشنبه برای حضور در مسابقات او - اسپرت قهرمانی آسیا وارد همدان شدند.

به گزارش نافع، پنجمین دوره مسابقات او-اسپرت قهرمانی آسیا از سی ام اردیبهشت تا دو خرداد ماه امسال در همدان برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون علاوه بر تیم ملی او- اسپرت کشورمان که از روز گذشته اردوی تدارکاتی خود را در همدان دایر کرده است، تیم های ملی تاجیکستان ، هندوستان و افغانستان نیز وارد شهر همدان شدند و در مکان های اقامتی تعیین شده اسکان یافتند.

حمدالله چاروسایی اظهار کرد: تیم های ملی عمان و و کره جنوبی نیز صبح امروز(سه شنبه ) وارد ایران شده اند و هم اکنون به وسیله اتوبوس های VIP به سمت همدان در حرکت هستند.

وی بیان داشت: تیم های ملی قطر، فیلیپین، پاکستان، سوریه، فلسطین، لبنان، عراق، تایوان، امارات متحده عربی و کویت نیز قرار است تا اواخر امشب وارد ایران شده و به جمع سایر تیم های شرکت کننده در این رقابت ها ملحق شوند.

چاروسایی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این رقابت ها عصر چهارشنبه با حضور مقامات کشوری و تیم های شرکت کننده در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار خواهد شد.

یکصد ورزشکار و مربی در مسابقات آسیایی او - اسپرت به میزبانی شهر همدان حضور خواهند یافت.

او-اسپرت (O-SPORT) که مخفف واژه orginal persian sport یعنی ورزش پارسیان اصیل است در سال 1378 توسط برادران منوچهری ملی پوشان و قهرمانان اسبق ورزش های رزمی ایران و جهان در همدان پایه گذاری شد و در سال 1385 توسط سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، سبک او- اسپرت شناسایی و به رسمیت شناخته شده و آغاز به فعالیت کرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما