وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 18 ارديبهشت 1394 ساعت 14:49   |   کد مطلب: 14301
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: حمله نظامی عربستان به یمن برای همیشه به عنوان یک ننگ و رسوایی برای آل سعود در تاریخ جهان ثبت می شود.

به گزارش نافع، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر همدان بیان کرد: آل سعود مجری خواسته های رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

وی گفت: طبق آخرین آمار یک هزار و 400 تن در حمله نظامی آل سعود به یمن شهید و شش هزار تن مجروح شده اند با این اوصاف عربستان مدعی مداخله ایران در امور یمن است.

وی با ذکر اینکه هنوز مسلمانان به ماهیت اصلی وهابیت پی نبرده اند اظهار کرد: تمامی جنایات و ترورها در جهان از وهابیت سرچشمه می گیرد.

خطیب جمعه همدان بیان کرد: برخی گناهان از جمله شرک به خدا قابل بخشش نبوده و افرادی که راه منتهی به خدا را بسته یا تحریف می کنند هیچگاه مورد لطف و بخشش پروردگار قرار نمی گیرند.

آیت الله محمدی افزود: گروهی با تحریف تورات یک سلسله خرافات تحویل قوم یهود و نصاری دادند به گونه ای که در تاریخ عنوان شده گروهی پیغمبر خدا را قبول نداشتند ولی گاو را می پرستیدند.

وی تصریح کرد: باید توجه کنیم که ما هم برای رسیدن به خواسته ها و مقاصد شخصی، دین خدا را به نفع خودمان تحریف و مصادره نکنیم.

وی با بیان اینکه مدیران باید بر احوال خود رسیدگی کنند و به نفع افراد توانمند از پست خود کناره گیری کنند گفت: افرادی که دارای پست و مقامی هستند در صورت وجود فردی شایسته تر و توانمندتر از نظر مدیریت و سیاستگذاری باید مسند کار را به وی بسپارند.

عربستان سعودی ششم فروردین ماه سالجاری همزمان با 26 مارس 2015 میلادی کشور یمن را مورد حملات هوایی قرار داد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما