وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394 ساعت 09:05   |   کد مطلب: 14268
دختران به علت نداشتن خواستگار همینطور درس می خوانند
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت:تعداد دانشجویان دختر و پسر بالانس شود و سربازی رفتن جوانان تحصیکلرده سهل تر شود، اظهار کرد: زندگی گران امکان ازدواج را از جوانان سلب کرده و دختران به علت نداشتن خواستگار همینطور درس می خوانند.

به گزارش نافع، دکتر حسن عباسی در نشست نبرد مشکوک 4 که در دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد:عدم ازدواج نسلی از دختران کشورمان فاجعه است. حق آنهایی که از نظر عاطفی شخصیت شان سوخته را چه کسی می دهد؟ پسران هم آنقدر درس می خوانند و پس از فارغ التحصیلی به سربازی می روند که دیگر حس و حالی برای ازدواج ندارند.

خطاب به دانشجویان گفت: جنبش دانشجویی راه بیندازید و منتظر مسئولان نباشید. خودتان آستین بالا بزنید و درس را همراه با زندگی پیش ببرید.

عباسی با بیان اینکه باید توانمندی مردان پرورش یابد، تعداد دانشجویان دختر و پسر بالانس شود و سربازی رفتن جوانان تحصیکلرده سهل تر شود، اظهار کرد: زندگی گران امکان ازدواج را از جوانان سلب کرده و دختران به علت نداشتن خواستگار همینطور درس می خوانند.

وی یادآور شد: کف جهیزیه دختران تهرانی 46 قلم و سقف آن 112 قلم است. استاندارد زندگی را بالا برده اید پس باید گفت ازدواج تعطیل! اما زندگی را به حال تعلیق در نیاورید با سختی گشایش است. زندگی انقلابی و در کنارش کار و درس داشته باشید همانطور که شهید همت ها و اصغر وصالی ها و ... زندگی عارفانه و عاشقانه ای داشتند.

عباسی تاکید کرد: استحکام درون نظام بر پایه چهار گام، جاری و ساری شدن فقه در جامعه، قاعده نفی سبیل، حذف اقتصاد ربوی و تبلور دین در اقتصاد و داشتن معرفت توحیدی است. اگر با این چهار گام جلو رویم نظام از دورن مستحکم می شود.

وی با بیان اینکه باید مبنای علوم انسانی غرب را بشناسیم و به ازای آن حرف جدید تولید کنیم، خاطرنشان کرد: در همدلی، همگرایی و همربانی زیرساخت های معرفتی نظام را تقویت کنیم تا مسیر درست شود.

عباسی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مشکلات ما در داخل حل می شود نه در خارج از مرزها، تصریح کرد: اساس و جوهره استحکام نظام این نکته کلیدی است که باید به آن بپردازیم.

وی با بیان اینکه وزیر ارشاد در اختتامیه بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر عنوان کرده که بعد از حذف تحریم ها مشکل سینمای ایران حل می شود، گفت: بنابر گفته کارشناسان مشکل سینمای ایران فیلمنامه است، آیا با رفع تحریم ها قرار است فیلمنامه وارد کنیم؟

عباسی اظهارکرد: من واقعا برای دولت نگرانم که در انتهای کار بی اعتبار نشود حال هر نسبتی که می خواهند به من بدهند مهم نیست بلکه چیزی که اهمیت دارد بهتر شدن زندگی مردم است.

عباسی ادامه داد:اگر مقام معظم رهبری بیان کردند فکت شیت منتشر شود چرا این کار انجام نمی شود؟ ما می خواهیم بدانیم سرنوشتی که برایمان رقم می خورد چهارچوبش چگونه است چرا که دانستن حق مردم است.

عباسی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی شبانه روز با از خودگذشتگی در مرزها و جامعه جضور دارند و برای برقراری امنیت تلاش می کنند و حتی از جان خود را از دست می دهند اما صحنه تلویزیون تنها متعلق به فوتبالیست ها، بازیگران و سیاستمداران است. ممکلت را فوتبالیست ها نگه نداشته اند اما همیشه جلوی چشم هستند.

 رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با بیان اینکه ایران جرو 5 کشور امن جهان است، یادآور شد: با این وجود طولانی ترین برنامه ها به فوتبالیست ها اختصاص دارد، هرگز هم از وضعیتی که دارند راضی نیستند، لبخند به لب نمی آورند و همیشه متوقع هستند. گویا فکر می کنند تمام فلک دست به دست هم داده تا آنها گل نزنند.

وی همچنین به 60 هزار میلیارد تومان وامی که یکی از بانکها به شخصی داده اشاره کرد و گفت: اگر به هر 60 هزار قشر دانشگاهی همدان یک میلیارد تومان تعلق گیرد و حتی اگر بخشی از این پول در تولید به کار گرفته شود بخش عمده ای از مشکلات همدان حل می شود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما