وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394 ساعت 10:50   |   کد مطلب: 14239
حضور کارگران و سیاست صحیح مسئولان مشکلات اقتصادی را حل می کند
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به کارگران، اهمیت به تولید و در نهایت توسعه اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش نافع، «محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، به مناسبت هفته کار و کارگر، گفت اولین روز از ماه "می" در تقویم میلادی روز جهانی کار و کارگر است و این روز با توجه به اینکه کار و کارگر در جامعه اسلامی ارزشمند هستند، پس از پیروزی انقلاب از سوی جمهوری اسلامی ایران نیز به رسیمیت شناخته شد.

وی با بیان اینکه رهبران انقلاب همواره کارگران را مورد تجلیل قرار داده اند، اظهار کرد: هفته گذشته مقام معظم رهبری در جمع کارگران به بحث تولید می پردازند و ضمن آنکه می فرمایند باید ما به تولید توجه داشته باشیم و نجات اقتصاد ما در توجه به تولید است بر این نکته نیز تأکید بسیار داشتند که نجات اقتصاد در لوزان و نیوریک و ژنو نیست.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت افزود: با توجه به منویات رهبری حل مشکلات در داخل کشور است و باید توجه به داشته های خودمان داشته باشیم، اقتصاد مقاومتی برون نگر و درون زا باشد، یعنی در حین آنکه در تعامل با دنیا هستیم باید به ارتقاء و تقویت اقتصاد درونزا نیز قدرتمندانه بپردازیم.

مفتح، تورم و بیکاری را دو مشکل اقتصادی کشور عنوان کرد که تنها با تولید حل می شوند و افزود: برای تولید نیز دو محور؛ سرمایه و نیروی کار مورد توجه است و باید دانست نیروی کار محوری ترین موضوع تولید و تولید هم مهمترین راه برای حل مشکل اقتصادی است.

وی با تأکید بر اینکه نیروی کار دارای ارزش و اهمیت بسیاری در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: به همین دلیل توجه به کارگر از ابتدای پیروزی انقلاب بوده است و خواهد بود و این توجه هر روز بیشتر از پیش می شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: نیروی کار از طرف دیگر، از نظر کرامت انسانی نیز جایگاه ارزشمندی در دین مبین اسلام دارد، چنانچه می بینیم پیامبر اکرم(ص) بر دستان کارگران بوسه می زدند و این افتخار برای کارگران تا ابد باقی مانده  که پیامبر خاتم چنین ارزشی برای آنان قائل شده اند.

مفتح ابراز کرد: بنده نیز دستان کارگران عزیز را که شرافتمندانه برای اقتصاد کشور زحمت می کشند می بوسم.

وی یادآور شد: کارگران از منظر اینکه به عنوان نیروی های تولید در صحنه اقتصاد کشور مهمترین وظیفه را بر عهده دارند نیز ارزش بسیاری دارند چرا که تولید، توسعه اقتصادی را به دنبال خواهد داشت و توسعه اقتصادی کشور، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم می زند.

وی یادآور شد: با حضور کارگران و سیاست صحیح مسئولان می توان در حل مشکلات گام های بلندی برداشت.

به گزارش رودآور، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی صبح پنجشنبه هفته گذشته به همراه امام جمعه و تنی چند از مسئولان تویسرکان از کارخانه فیلتر سرکان بازدید و از نزدیک با کارگران این کارخانه دیدار کردند.

 

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما