وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 11 ارديبهشت 1394 ساعت 16:44   |   کد مطلب: 14220
رژیم آل سعود تنها نام اسلام و مسلمانی را با خود یدک می کشد
امام جمعه موقت شهر همدان گفت: نسل کشی رژیم آل سعود در کشور مسلمان یمن برای اثبات وفاداری و خوش خدمتی به رژیم صهیونیسم است.

به گزارش نافع، حجت الاسلام سید هاشم موسوی روز جمعه در خطبه های نمازجمعه در بین نمازگزاران همدانی افزود: رژیم آل سعود تنها نام اسلام و مسلمانی را با خود یدک می کشد و در حالی در سرزمین وحی نام خادم الحرمین را دارد که به مسلمان کشی دست می زند.

وی ادامه داد: در نقاط مختلفی از دنیا در سال های اخیر با اقدامات مختلفی آسایش را از مسلمانان گرفته اند و با این اقدامات منفور هم اکنون آمریکا، اروپا، آل سعود، آل خلیفه و دولت کنونی و سابق مصر همگی نوکران رژیم صهیونیسم به شمار می روند.

وی با بیان اینکه باید قدر آرامش امروز کشور را بدانیم افزود: این عزت، عظمت و آرامش از برکت وجود آسمانی مقام ولایت به وجود آمده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علم علی (ع) افتخار عالم تشیع است ادامه داد: علم و عظمت امیر المومنین(ع) بالاتر از همه پیامبران به جز پیامبر اکرم(ص) است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: علی (ع) یک کارگر و یک معلم بزرگ بودند که نمونه ای مانند ایشان را تاریخ به خود ندیده است.

وی اضافه کرد: همواره به جوانان خود بیاموزید که رسیدن به رستگاری و سعادت جز با ولایت علی (ع) و فرزندانشان محقق نخواهد شد.

وی ماه رجب را یکی از پر فضیلت ترین ماه های خداوند برشمرد و تاکید کرد: دعای با اخلاص در این ماه پذیرفته شده و اعمال این ماه یکی از ارزشمندترین اعمال در نزد خداوند است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما