وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 19:01   |   کد مطلب: 14132
نخستین همایش ملی مهدویت غرب کشور از نهم تا یازدهم اردیبهشت ماه به مدت سه روز با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، به نقل از  پایگاه خبری ملایری‌ها، دبیر این همایش بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش ملی مهدویت غرب کشور توسط هیئت منتظران دانشگاه ملایر در روزهای 9، 10 و 11 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

احسان عزیزی راغب افزود: این همایش با حضور اساتید مقاطع دکترای تخصصی در مباحث مهدویت برگزار می‌شود که مراسم افتتاحیه این همایش در روز چهارشنبه، نهم اردیبهشت است.

عزیزی با بیان اینکه فراخوان همایش به مدت یک ماه از فروردین ماه آغاز شد که تنها ویژه دانشجویان علاقه‌مند بوده است، تصریح کرد: همایش از 8 صبح تا 8 شب به مدت سه روز به همراه برپایی نمایشگاه کتاب، غرفه، مسابقه شب شعر، سخنرانی و سایر برنامه‌ها با حضور بیش از 400 نفر از دانشجویان سراسر کشور انجام می‌شود.

 این همایش که به صورت یک دوره آموزشی سه روزه برگزار می‌شود با محور‌های اهمیت شناخت و ادله عقلی اثبات وجود امام زمان (عج)، جامعه منتظر و وظایف منتظران، آسیب‌شناسی وجریان‌شناسی مباحث مهدوی، رسانه، غرب و مهدویت و زیبایی‌های عصر ظهور و حکومت جهانی حضرت صاحب الزمان (عج) و با محتوای مسابقه کشوری شب شعر آئینی با موضوع مهدویت وانتظار، سخنرانی (همراه با سخنران‌های کشوری)، کارگاه‌های مهدویت، پخش ونقد فیلم، نمایشگاه کتاب و غیره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما