وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 08:25   |   کد مطلب: 14114
رئیس هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: شهرستان رزن میزبان نخستین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان همدان در سال جاری است.

به گزارش نافع، هادی سبزواری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار نافع افزود: این همایش بزرگ پیاده روی صبح روز جمعه هجدهم ماه جاری در سه راهی قروه شهر رزن برگزار می شود و انتظار داریم جمعیت حاضر در این همایش به یکصد هزار نفر برسد.

وی اضافه کرد: ثبت نام از علاقمندان برای حضور در این همایش پیاده روی از روز جمعه دوازدهم ماه جاری در بیش از 30 ایستگاه در سراسر این شهرستان انجام می شود و تا ساعات پایانی روز پنجشنبه هفدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

سبزواری اظهار کرد: جمعیت شهرستان رزن طبق اعلام مسوولان این شهرستان 110 هزار نفر است و امیدواریم مردم رزن استقبال خوبی از همایش داشته باشند.

رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار شرایط برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی مهیا شده است و امیدواریم در ادامه سایر شهرستان ها نیز در برگزاری همایش بزرگ پیاده روی اقدام کنند.

سبزواری افزود: بیش از 50 همایش پیاده روی به مناسبت های مختلف با مشارکت دستگاه های اجرایی طی سال گذشته در سطح استان همدان برگزار شد که مهمترین آن برگزاری همایش پیاده روی یکصد هزار نفری شهرستان تویسرکان بود.

وی درباره جوایز همایش بزرگ پیاده روی شهرستان رزن گفت: تا روز همایش جوایز ارزنده ای از سوی مسوولان اجرایی و خیرین ورزش دوست شهرستان رزن از جمله خودروی پراید برای اهدا به حاضرین در مراسم قرعه کشی تعیین خواهد شد.

وی با قدردانی از فرمانداری و اداره تربیت بدنی رزن در همکاری مناسب برای برگزاری این همایش گفت: حمایت مسوولان شهرستانی زمینه ساز برگزاری همایش های بزرگ خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ پیاده روی شهرستان رزن به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما و توسط برنامه صبح و نشاط پخش خواهد شد و استاندار همدان، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و ریس فدراسیون ورزش های همگانی کشور میهمانان ویژه این همایش هستند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما