وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 1 مهر 1393 ساعت 21:52   |   کد مطلب: 9693
 برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته دفاع مقدس در قهاوند
فرمانده سپاه قهاوند از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم خبر داد.

 علی رجبی ضمن گرامیداشت  ایام هفته دفاع مقدس گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده ها همزمان با ۳۲ استان کشور در شهر قهاوند به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گفته وی این همایش  با محوریت مراکز استانی و همزمان با هفته دفاع مقدس به صورت همزمان در سراسر کشور کلید می‌خورد که امیدواریم شاهد حضور چشمگیر آحاد مردم منطقه قهاونددر این همایش باشیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند  تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش پیاده‌روی در سایر شهرستان‌های استان نیز صورت گرفته و قرار است در هر یک از شهرستان‌ها برگزار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان شده است، عنوان کرد: رزمندگان دلیر اسلام در هشت سال دفاع مقدس با حماسه‌آفرینی و سلحشوری افتخار و عزت را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

رجبی با اشاره به اینکه، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: امروز نام ایران اسلامی در پهنه گیتی می‌درخشد و این ابهت و عزت مرهون ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران در مقابل زورگویان و ظالمان است.

وی با بیان سخنی از امام خمینی(ره) در خصوص اینکه جبهه‌ها دانشگاه انسان‌سازی هستند، عنوان کرد: شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ نیز درس ایثار گذشت و جوانمردی را نه تنها به ایرانیان بلکه تمام جهان آموختند.

 

دیدگاه شما