وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394 ساعت 21:49   |   کد مطلب: 14084
حزب‌الله لبنان 100 هزار موشک آماده شلیک به اسرائیل دارد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه آل‌سعود به نیابت از آمریکا در حال جنایت است، گفت: در پی اقدامات دشمنان اسلام، حزب‌الله لبنان 100 هزار موشک آماده شلیک به اسرائیل دارد.

به گزارش نافع، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای راستین و با اشاره فرا رسیدن ماه رجب، اظهار کرد: رجب ماه حرام است، یعنی ماهی که همه در امنیت باید باشند، در حالی که متأسفانه مدعیان خادم حرمین شریفین در این ماه به طور وحشیانه‌ای به سوی مردم بی‌گناه یمن آتش گشوده‌اند.

وی افزود: آل‌سعود هزاران موشک و بمب بر سر مردم بی‌گناه یمن ریخته است، به دلیل آن که مردم یمن تسلیم خواسته‌های شیطانی دشمنان اسلام نشده‌اند.

خطیب جمعه همدان با بیان اینکه متأسفانه طوفان کودک‌کشی از اسرائیل تا ریاض ادامه دارد، تصریح کرد: خوشبختانه امت اسلام در سراسر جهان جوشیده‌اند و دیر نخواهد پایید که همه مستکبران عالم نابود شوند.

وی با بیان اینکه آل‌سعود به نیابت از آمریکا در حال جنایت است، گفت: در پی اقدامات دشمنان اسلام، حزب‌الله لبنان 100 هزار موشک آماده شلیک به اسرائیل دارد.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: امت اسلام در سراسر جهان در حمایت از مردم مسلمان یمن خروشیدند.

وی اضافه کرد: همچنین حوزه های علمیه ایران، دانشگاهیان و همه اقشار مردم در حمایت از مردم یمن تجمع کردند که همه این برنامه ها نابودی آل سعود را به دنبال دارد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه آل سعود به نیابت از آمریکا جنگ می کند ادامه داد: این موج انقلاب و حمایت از مردم یمن خواب را از چشم آمریکا، رژیم صهیونیست و آل سعود گرفته است.

آیت الله طه محمدی گفت: آل سعود با انجام دو هزار و 500 پرواز بمب بر سر مردم یمن ریخت و اعلام آتش بس کرد.

وی اظهار کرد: علی رغم ریختن این همه بمب بر سر مردم حتی یک روز تسلیم خواسته های شیطانی آنها نشدند.

وی در ادامه در مورد نقش شوراها گفت: در دین مقدس اسلام به مشورت سفارش شده است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مجلس شورای اسلامی و سپس شوراهای شهر و روستا به معنای واقعی فعالیت خود را شروع کردند.

امام جمعه همدان افزود: به برکت انقلاب اسلامی شوراها توانستند با مشورت و همگرایی، فعالیت های خود را گسترش دهند و مردم هم باید قدردان تلاش های آنها باشند.

آیت الله طه محمدی از شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست: در شهر سازی کمک کنند و برای محرومیت زدایی تلاش های خود را بیشتر کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش مداحان شهر همدان را افرادی متدین، ولایت مدار و با تقوا خواند و ادامه داد: هیچ گونه انحرافی در قشر مداح همدان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: جریانی که در بین مداحان یکی از استان های کشور رایج شده که رو در روی ولایت ایستادند بسیار ناپسند است که این رویه در میان مداحان ولایت مدار استان همدان وجود ندارد.

وی در ادامه با تبریک ایام ماه رجب و میلاد امام علی (ع) گفت: شیعیان باید شناخت خود را نسبت به امام علی (ع) قوی کنند و تقوای حضرت علی (ع) را برای خود الگو قرار دهند.

نماز عبادی و سیاسی جمعه در 22 نقطه استان همدان برگزار می شود.

9 اردیبهشت ماه به نام شوراهای اسلامی شهر و روستا نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما