وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394 ساعت 14:03   |   کد مطلب: 13953
	خروجی مطلوب در کنکور سراسری عامل اصلی تحقق همدلی و هم زبانی است
فرماندار بهار گفت: تربیت دانش آموزان برجسته و خروجی مطلوب در کنکور سراسری عامل اصلی تحقق همدلی و هم زبانی است.

به گزارش نافع، محسن مرادی پناه در شورای آموزش و پرورش شهرستان با تاکید بر ارتقاء کیفیت آموزشی همراه با شناخت نقاط قوت و ضعف یادآور شد: شورای آموزش و پرورش همه جانبه در خدمت آموزش و پرورش بوده و هست و تمامی مسائل را پشتیبانی می کند.
وی افزود: از پایه باید دانش آموزان را تقویت کنیم، توجه به دوره ابتدایی از ضروریات است و بکارگیری معلمان مجرب در این دوره مهمترین است.
مرادی پناه ادامه داد: با توجه به اینکه امسال دولت و ملت همدلی و همزبانی نامگذاری شده باید این شعار را در سیستم آموزش و پرورش اجرایی کنیم و تربیت دانش آموزان برجسته و خروجی مطلوب در کنکور سراسری عامل اصلی تحقق این شعار است.
وی اضافه کرد: باید اولیا و مربیان تعاملات بالایی با یکدیگر داشته باشند تا بتوانیم استعداد یابی مطلوبی در شهرستان بهار داشته باشیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار هم در این نشست اظهار داشت: در سال گذشته 19 پروژه در سطح شهرستان افتتاح، مقاوم سازی، مرمت، بازسازی و بهسازی شده است.
یوسف سعیدی ادامه داد: بیش از 2 میلیارد ریال سرانه به حساب مدارس واریز شده و مردم نیز بیش از 2 میلیارد ریال به مدارس کمک کرده اند.
وی گفت: بسته حمایتی دولت یکی از اقدامات دولت تدبیر و امید می باشد که در شهرستان 2 آموزشگاه با 9 کلاس و 125 دانش آموز تحت پوشش این طرح هستند.
گفتنی است، در شهرستان بهار 432 دانش آموزدر 6 مرکز غیر دولتی مشغول به تحصیل و43 مرکز پیش دبستانی با 1073 نوآموز مشغول فعالیت هستند.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما