وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 12:07   |   کد مطلب: 8771
مدير آموزش و پرورش تويسركان اعلام کرد:
راه اندازی پایگاه انتخاب رشته کنکور در تویسرکان
راه اندازی پایگاه انتخاب رشته پذیرفته شدگان کنکور در تویسرکان
مدیر آموزش و پرورش تویسرکان از آغاز فعالیت پایگاه انتخاب رشته کنکور در این شهرستان خبرداد.

 جواداسدبیگی ضمن بیان نقش و اهمیت انتخاب رشته صحیح در سرنوشت داوطلبین اظهار کرد: یکی از انتخاب های مهم زندگی هر فرد پس از اتمام تحصیلات متوسطه و تصمیم به ادامه تحصیل در سطح دانشگاه، انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل است.

وی با بیان اینکه حضور کارشناسان متبحر در پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش شهرستان، بهترین و مطمئن ترین مکان برای دریافت مشاوره است گفت: داوطلبان با توجه به نمرات، اطلاعات مشاوره‌ای، توانمندی، ظرفیت پذیرش، بنیه علمی و علاقه مندی خود با مراجعه به این پایگاه‌ از خدمات مشاوره‌ای متخصصان در این مرکز برای انتخاب رشته دانشگاهی می توانند کمک بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان با اشاره به تلاش مضاعف در جهت انتخاب رشته صحیح، راهنمایی و مشاوره به دانش آموزان این شهرستان خواستار ایجاد بستری مناسب و اعتماد سازی در بین داوطلبین تویسرکانی شد.

اسدبیگی در پایان سخنان خود گفت: در این ایام یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین امور برای قشر محصل و تلاشگر علمی و والدین آن ها بحث انتخاب رشته است و این اداره در راستای برنامه های همه ساله خود با بهره گیری از کارشناسان متعهد و متخصص مشاوره  را در اختیار یشان قرار می دهند.

 پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۳ از مورخ۱۳/۵/۹۳ لغایت ۲۲/۵/۹۳ در دو نوبت صبح ها ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ و عصرها ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل دبیرستان نمونه شهیدبهشتی آماده ارائه خدمات مشاوره به دانش آموزان و والدین محترم می باشد.

دیدگاه شما