وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 26 فروردين 1394 ساعت 22:31   |   کد مطلب: 13925
کارگاه خلاقيت، تبديل ايده به ثروت و تدوين مدل تجاري در دانشگاه آزاد اسلامی همدان
کارگاه خلاقيت، تبديل ايده به ثروت و تدوين مدل تجاري در مرکز رشد واحدهاي فناور دانشگاه آزاد اسلامي همدان برگزار می شود.

به گزارش نافع، رئيس مرکز رشد واحدهاي فناور دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اينکه توسعه فعاليت هاي دانش بنيان يک اصل مهم براي دانشگاه هاي نسل جديد يا همان کارآفرينی است گفت: در راستاي ترغيت دانشگاهيان به تبديل ايده به ثروت اين کارگاه 31 فروردين امسال در اين دانشگاه برگزار مي شود.

محمد مهدي شيرمحمدي با اشاره به ظرفيت محدود براي ثبت نام در کارگاه افزود: قصد داريم در اين کارگاه به شيوه عملياتي به تدوين مدل هاي تجاري حاصل ايده ها خلاقانه و اقتصادي کمک کنيم تا با استخراج مدل تجاري بتوانيم براي حمايت در مرکز رشد استفاده نماييم.

وی تاکید کرد متاسفانه گاهی دیده می شود که مراکز رشد در کشور وجود دارد ولی پاسخگوی نیاز ها نیست و یا اینکه در بعضی حوزه ها موازی کاری صورت می پذیرد و یا در بعضی حوزه ها به دست فراموشی سپرده شده است .

شیرمحمدی تصریح کرد:اطمینان داریم با  برگزاری کارگا های از این دست  با دور هم جمع کردن نیروی انسانی با پتانسیل های عظیم علمی  و برقراری ارتباط با بدنه صنعت و اجتماع در جهت پیشرفت تکنولوژی ایران اسلامی قدم برداریم.

وي با اشاره به رويکرد جديد مرکز رشد در شتاب بخشي به واحد هاي فناور اظهارداشت: در مرکز رشد واحدهاي فناور دانشگاه آماده هرگونه حمايت از ايده هاي جديد و فناورانه و جود دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما