وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 22 فروردين 1394 ساعت 13:42   |   کد مطلب: 13840
رئيس كميسيون اقتصاد ، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي شهر همدان:
سال 94 سرآغاز سرمايه گذاری و ايجاد درآمدهاي پايدار براي شهرداري باشد
سال 94 سرآغاز سرمايه گذاری و ايجاد درآمدهاي پايدار براي شهرداري باشد
رئيس كميسيون اقتصاد ، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان گفت : سال 94 بايد سرآغاز سرمايه گذاريهاي مشاركتي و ايجاد درآمدهاي پايدار براي شهرداري باشد.

به گزارش نافع، محمد تبريزي در نشست كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شورا ضمن تبريك سال جديد و با اشاره به نامگذاري سال 94 مبني بر همدلي و همزباني دولت و ملت، اظهار كرد : انتظار مي رود با گشايش تحولات سياسي و اقتصادي در جامعه اين امر سرآغازي براي پيشرفت و توسعه استان و شهر همدان باشد.

تبريزي تاكيد كرد : شهرداري همدان بايد در سال 94 توان خود را در كنار اجراي پروژه هاي عمرانی بر ايجاد درآمدهاي پايدار با توجه به سرمايه گذاريها و جذب سرمايه گذار بگذارد تا از وابستگي به درآمدهاي حاصل از محل صدور پروانه و نوسازي بكاهد.

وي با تاکید بر اینکه پروژه‌های زیرساختی و ماندگار در همدان اولویت کاری شورا و شهرداری است، افزود : انتظار مي رود مديريت شهري همدان در سال 94 فراتر از سال 93 عمل کند تا شاهد تحولاتی در شهر باشیم.

رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان هم بر استفاده از تجربيات عاملان حوزه سرمايه گذاري تاكيد كرد و افزود : مي توان از اين تجربيات موفق در شيوه كار مديريت شهري بهره گرفت.

علي رضايي در این خصوص اضافه كرد : دعوت از سرمايه گذاران و بهره گيري از تجربيات آنها مي تواند در تنظيم افق فكري و ارائه راهكارهاي جديد به مدیریت شهری كمك كند.

حميدرضا طبي مسرور عضو هيات رييسه شورا نيز با اشاره به فعاليت و عملكرد كميسيون اقتصاد ، سرمايه گذاري و گردشگري شورا درحوزه سرمايه گذاري اظهار كرد : اين كميسيون با جديت پيگير موارد بوده و اقدامات موثري انجام داد كه قابل توجه است.

طبي مسرور اضافه كرد : شهرداري در حوزه سرمايه گذاري بايد به گونه اي برنامه ريزي كند كه برآيند و نتيجه مثبت آن مسير راهي براي ادامه راه مديريت شهري باشد.

در ادامه سيد مصطفي رسولي شهردار همدان با تبريك شروع سال 94 از اجراي برنامه هاي جديد با اولويت بندي در سال جاري خبر داد و گفت : در امر سرمايه گذاري بايد با برند شهر همدان عمل كرد.

رسولي فراهم كردن زمينه هاي سرمايه گذاري آسان در پايتخت تاريخ و تمدن ايران زمين را حائز اهميت دانست.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما