وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 21 فروردين 1394 ساعت 17:59   |   کد مطلب: 13825
دولت عربستان دم از اسلام می زند و وحشیانه به مردم بی دفاع یمن حمله می کند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ملت یمن می خواهند خودشان سرنوشتان را رقم بزنند ولی دولت عربستان در حالی که دم از اسلام می زند اقدام به حمله وحشیانه به مردم بی دفاع این کشور کرده است.

به گزارش نافع، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نمازجمعه این هفته در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان افزود: منویات اخیر مقام معظم رهبری راجع به مذاکرات هسته ای با کشورهای 5+1 و ذوق زدگی یا مخالفت برخی از افراد با روند مذاکره بسیار پر اهمیت بود به خصوص که معظم له تاکید کردند باید عاقبت کار را دید.

وی تاکید کرد: رسانه ملی باید منویات بسیار استراتژیک رهبر فرزانه انقلاب را در چندین نوبت از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش کند.

آیت الله محمدی با ذکر اینکه دولتمردان آمریکا خباثت باطن دارند گفت: مساله اصلی دولت های غربی دستیابی ایران به انرژی هسته ای و حتی ساخت بمب اتم نیست چرا که آنها می دانند دین اسلام اجازه ساخت بمب اتم را به ما نمی دهد بلکه آنها با پیشرفت اسلام مخالف هستند.

وی اضافه کرد: دولتمردان غربی وعده های بسیاری می دهند و رییس جمهوری کشور آمریکا با آب و تاب بیانیه سوییس را قرائت می کند ولی از سوی دیگر به عهدشان وفا نمی کنند که این حرکت آنها نشان از دورویی و نفاق آنها است.

وی با انتقاد از عملکرد زشت و ضد انسانی سعودی ها در یمن گفت: آنها از طرفی ادعا می کنند متولی عالم اسلام هستند و در مدینه یک چاپخانه دایر کرده اند که روزانه هزاران جلد قرآن چاپ می کند ولی از سوی دیگر برای حمله به مردم بی گناه یمن به کمک صهیونیست ها رفته اند.

وی افزود: ملت یمن می خواهند خودشان سرنوشتان را رقم بزنند ولی دولت عربستان در حالی که دم از اسلام می زند اقدام به حمله وحشیانه به مردم بی دفاع این کشور کرده است.

وی دخالت ایران در امور یمن را ادعای پوچ بیگانگان خواند و گفت: ایران حتی یک سرباز هم در یمن ندارد ولی رژیم سعودی ضمن حمله هوایی به یمن از ارسال کمک های بشر دوستانه به این کشور جلوگیری می کند.

وی در ادامه با توجه به میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)به ذکر سجایای این بانوی بزرگ اسلام پرداخت و بیان کرد: حضرت زهرا(س) الگوی زنان جهان و مصداق کامل کوثر است.

وی تاکید کرد: حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، مراکز علمی و دانشگاهی و آموزش و پرورش باید نشست های بررسی و شناخت ابعاد وجودی حضرت فاطمه (س) را به راه بیاندازند.

همچنین 21 فروردین ماه مصادف با 20 جمادی الثانی و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س) به نام روز زن و مادر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما