وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 9 فروردين 1394 ساعت 20:56   |   کد مطلب: 13688
معاون توسعه منابع انسانی و مالی اداره کل ورزش و جوانان همدان از تجهیز سالن ها ورزشی برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش نافع، حسن دارششدر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در حال حاضر مسافران نوروزی در سه سالن بزرگ ابن سینا، جهان پهلوان تختی و فردوسی اسکان داده می شوند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این سوییت ها و مهمانسراهای واقع در مریانج، سعیدیه و صخره نوردی شهر همدان به همراه تمامی خوابگاه ها برای اسکان مسافران نوروزی مهیا شده است.

وی بیان کرد: افزون بر 800 مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در اماکن ورزشی همدان اسکان یافتند که ظرفیت سالن های پیش بینی شده برای اسکان مسافران بیش از این است.

وی تاکید کرد: در صورت برودت هوا و ضرورت اسکان اضطراری مسافران ، سالن شش هزار نفری شهر همدان نیز آمادگی لازم برای پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی را دارد.

وی بیان داشت: سالن های ورزشی به صورت شبانه روز برای اسکان مسافران نوروزی فعال هستند و تیم های بازرسی اداره کل ورزش و جوانان بر روند فعالیت مسوولان این سالن ها نظارت دارند.

دارششدر اظهار کرد: به منظور رفاه حال مسافران امکان نصب چادر در سالن های ورزشی فراهم شده و این سالن ها به امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی، حمام و آشپزخانه مجهز هستند.

استان همدان دارای 200 مجموعه ورزشی است که 160 مورد از این تعداد سالن ورزشی و 40 مورد زمین فوتبال هستند.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما