وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 8 فروردين 1394 ساعت 12:24   |   کد مطلب: 13668
سرپرست سازمان امداد و نجات کشور گفت: دلایل بالا بودن آمار واژگونی خودروها در جاده های استان همدان بررسی می شود.

به گزارش نافع، ناصر چرخساز در بازدید از پایگاه امداد و نجات تجرک واقع در 85 کیلومتری شرق شهر همدان اظهار کرد: علت بالا بودن آمار واژگونی خودرو در جاده های همدان نیاز به بررسی دارد و برهمین اساس در نشستی با سرهنگ محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور و مقامات استانی علل بروز سوانح ناشی از واژگونی خودروها در جاده های این استان مورد بررسی کارشناسانه قرار می گیرد.
وی در ادامه با تاکید بر کیفی سازی تجهیزات امداد و نجات هلال احمر کشور در جاده ها بیان داشت: رویکرد ما کیفی سازی خدمات و امدادرسانی است.
چرخساز با ابراز رضایت از تجهیزات و عملکرد نیروهای مستقر در پایگاه امدادرسانی تجرک خاطر نشان کرد: تجهیزات پایگاه تجرک چشمگیر و امکانات پایگاه مناسب است.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم ما شناسایی نقاط پرخطر جاده ها و افزایش مقطعی پایگاه های سیار است .
وی یادآور شد: تلاش می کنیم پس از شناسایی و بررسی دقیق نقاط پرخطر جاده ها، موارد در کمیسیون ایمنی راه ها مطرح و ایرادات فنی نقاط حادثه خیز برطرف شود.
ناصر چرخساز سرپرست سازمان امداد و نجات کشور در ادامه سفر یکروزه خود به استان همدان قرار است از پایگاه امداد و نجات جاده ای آزادراه همدان - ساوه و نیز فرودگاه همدان بازدید کند.
هم اکنون 21 پایگاه ثابت،سیار و موقت جمعیت هلال احمراستان همدان در طرح امداد نوروزی با استفاده از تجهیزات و امکانات آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی است.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما