وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 7 فروردين 1394 ساعت 19:06   |   کد مطلب: 13655
امام جمعه قهاوند گفت: اصلاح رفتار گذشته دولت از قبیل توهین ، تحقیر منتقدین و دو قطبی نمودن جامعه و مبارزه شفاف و عادلانه با فساد و .. را فراهم نماید .

به گزارش نافع،به نقل از جهاد پرس ، حجت الاسلام حسین محققی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر قهاوند با اشاره به نام گذاری امسال به سال دولت و ملت همدلی و همزبانی گفت: مقام معظم رهبری (حفظه الله) با این نامگذاری اوج حمایت و عنایت خود را نسبت به دولت نشان دادند و حقیقتا دولت باید قدر دان این حمایت ها باشد.

امام جمعه شهر قهاوند افزود: با توجه به شرایط کشور و مشکلات فراروی نظام اسلامی وضعیت منطقه و خاورمیانه نظام اسلامی فقط درسایه عمل به این شعار موفق خواهد بود همانند همان سفارش و تاکیدی که حضرت امام بارها و بارها می فرمودند که وحدت کلمه خود را حفظ نمائید .

حجت الاسلام محققی گفت: اولا در موضوع تحریم و مذاکرات باید بدانیم تحریم ها فقط هسته ای نیست و مهمترین بدنه تحریم که مصوب کنگره آمریکاست چند منظوره است و به تعبیر ما حمایت از مقاومت اسلامی  و به تعبیر آنها حمایت از تروریسم است.

وی گفت: حتی در صورت رسیدن به توافق هسته ای حتی به فرض محال برداشته شدن تحریم ها مشکلات ریشه ای اقتصاد باقی خواهد ماند.

محققی بیان کرد: اصلی ترین برنامه و هدف دشمن اختلاف اندازی در داخل و به آشوب کشیدن کشور است .

خطیب نماز جمعه قهاوند زمینه بستر این همدلی را خدمت بیشتر و صادقانه تر دولت نسبت به مردم دانست و گفت: اصلاح رفتار گذشته دولت از قبیل توهین ، تحقیر منتقدین و دو قطبی نمودن جامعه و مبارزه شفاف و عادلانه با فساد و .. را فراهم نماید .

وی در پایان افزود: معنا و مفهوم همدلی و همزبانی همانطوریکه رهبر گرامی انقلاب گفتند به معنای دادن چک سفید امضا و بی تفاوتی و ندیدن اشکالات نیست چرا که به تعبیر امیرالمومنین سکوت در برابر اشکالات مصداق دشمنی و عداوت است .

دیدگاه شما