وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 7 فروردين 1394 ساعت 17:53   |   کد مطلب: 13652
تجاوز به یمن توطئه جدید آمریکا و صهیونیزم علیه مسلمانان است
امام جمعه کبودراهنگ ضمن محکوم کردن حملات هوایی عربستان به مردم یمن گفت: تجاوز دولت عربستان به مردم یمن توطئه جدید آمریکا و صهیونیزم علیه مسلمانان است.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کبودراهنگ با اشاره به حمله نظامی دولت عربستان به ملت یمن اظهار داشت: پشت پرده تجاوز آشکار دولت عربستان به کشور همسایه خود یمن با حمایت رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا صورت می گیرد.
وی هدف انقلاب ملت مسلمان یمن را تعیین سرنوشت کشور خود عنوان کرد و گفت: ملت یمن خودشان می خواهند صاحب رأی باشند و کشورشان را خودشان اداره کنند.
روحانی تجاوز ائتلاف چند کشور عربی و غربی با محوریت عربستان به یمن را غیرقانونی و دخالت در امور داخلی این کشور عنوان کرد و گفت: سکوت مرگبار و معنادار شورای امنیت و سازمان ملل نشان می دهد که آنها ابزار دست قدرتهای جهانی و به ویژه آمريكا هستند.
خطیب جمعه کبودراهنگ در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه با اشاره به دور پایانی مذاکرات هسته‌ای گفت: امیدواریم این مذاکرات با رعایت مصالح کشور و توصیه های مقام معظم رهبری بتواند به نتایج ارزشمندی برسد.
حجت الاسلام روحانی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری هیات مذاکره کننده کشورمان را فرزندان انقلاب خواند و گفت: ما ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده کشورمان از آن ها می خواهیم با قاطعیت در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کنند و ضمن حفظ عزت نظام اسلامی به باج خواهی های دشمنان پاسخ ندهند.
وی دولت آمریکا را دولتی زورگو و باج خواه خواند و گفت: ملت ایران اهل مذاکره و منطق و تعامل با همه کشورها هستند و در عین حال زیر بار باج خواهی نمی روند.
روحانی تعامل و گفتگو با همه کشورهای دنیا را از سیاست های انقلاب اسلامی خواند و گفت: انقلاب اسلامی به هیچ کشوری تجاوز نکرده است و بر اساس دکترین نظام و آموزه های دینی و فتوای مقام معظم رهبری به دنبال سلاح هسته ای نیست.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما