وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 16:29   |   کد مطلب: 13022
ترویج بی حیایی در جهت بهره کشی از زنان است
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به سیاست های استعمار نو در کشورهای اسلامی گفت: همه همت جامعه غرب این است که به نام آزادی زن، بی حیایی را در جهت بهره کشی از زنان ترویج دهد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حجت الاسلام یوسف روحانی در خطبه های نماز جمعه کبودراهنگ با بیان این که سیاست جهان غرب در جهت بهره کشی از زنان است، گفت: هجمه های تبلیغاتی جهان غرب این است که به نام دفاع از آزادی زن به دنبال نابودی حیا و از بین بردن بنیان خانواد است در حالی که از نظر اسلام اکرام زن دوری از منظر اغیار برای حفظ حرمت زن است.
وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: زینب کبری(س) عقیله بنی هاشم، بانوی صبر و مقاومت، مدافع حریم ولایت و فداکار و قهرمان بود که با ایمان و ایثار خود اسلام را دوباره زنده کرد.
روحانی یکی از ویژگی های بارز حضرت زینب کبری (س) را عفت و حیای آن بزرگوار عنوان کرد و گفت: شخصیت حضرت زینب کبری (س) به گونه ای بود که با نجابت و فضیلت خود در تمام عرصه‌ها سرفراز زندگی کرد.
خطیب جمعه کبودراهنگ با اشاره به روایاتی از ائمه معصومین صلوات الله علیهم به ارتباط حیا و ایمان در اسلام پرداخت و گفت: از امام صادق (ع) نقل شده که: « لا ایمانَ لِمَن لا حَیاءَ لَه» کسی که حیا ندارد، ایمان ندارد.
وی گفت: امام باقر (ع) در حدیثی فرمود: «أَلحَیاءُ وَ الایمانُ مَقرونانِ فی قَرَنٍ وَ أِذا ذَهَبَ أَحَدُهُما تَبِعَهُ صاحِبُهُ» حیا و ایمان دو همراه هستند که هرگاه یکی از آنها برود دیگری بدنبالش خواهد رفت.
امام جمعه کبودراهنگ در بخش دیگر سخنان خود به قاچاق کالا در کشور اشاره کرد و گفت: قاچاق کالا یکی از معضلات اقتصادی است و باعث نابودی امنيت اقتصادی کشور می شود.
روحانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان شرقی در 29 بهمن گفت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری این است که مردم و همه کسانی که علاقمند به ایران و آینده آن هستند و همچنین دستگاههای دولتی باید کالاهای خارجی را که مشابه داخلی آن وجود دارد، استفاده نکنند.
وی مصرف کالای داخل کشومان را راهی برای استقلال اقتصادی کشور خواند و گفت: خریدن جنس ایرانی، رونق اقتصادی کشور، اشتغال زایی و چرخش چرخ کارخانه های داخلی را در پی خواهد داشت.
روحانی گفت: خرید و فروش جنس قاچاق امنیت اقصادی کشور را نابود می کند و معادلات اقتصادی کشورمان را به هم می زند و  بر خلاف اقتصاد مقاومتی عمل کردن است.
وی همچنین بر تولید باکیفیت کالا توسط تولید کنندگان داخلی تاکید کرد و گفت: کسانی که در بخش تولید و صنعت هستند باید اسلامی عمل کنند یعنی هر چیزی که تولید می کنند محکم و متقن و زیبا و قابل استفاده باشد و کیفیت کالا فدای درآمد بالا نشود.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما