وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 16:09   |   کد مطلب: 13192
رزمایش محمد رسول الله(ص) پیام اقتدار ایران را به اثبات رساند
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز رزمایش محمد رسول الله (ص) توسط سپاه در هرمزگان گفت: رزمایش محمد رسول الله(ص) در راستای تامین امنیت منطقه و پیام اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای جهان و استکبار جهانی بود.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کبودراهنگ با اشاره به بی اعتباری تهدیدات دولت آمریکا اضافه کرد: صلح و دوستی با همسایگان و پوچ بودن گزینه های روی میز آمریکا از پیام های مهم رزمایش بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان این که ملت ایران با دست خالی و با اتکای به خداوند متعال آمریکایی ها را از کشور بیرون کردند گفت: حضور بیگانگان و در راس آن ها آمریکا در منطقه همواره باعث ناامنی و چپاول بیشتر ملت ها بوده است.
حجت الاسلام روحانی کشتار و ناامنی را از جمله پیامدهای حضور آمریکا در منطقه غرب آسیا عنوان کرد و گفت: نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج قهرمان مظهر اقتدار و پایداری این سرزمین هستند که با ایمان و اخلاص خود با تمام وجود از تمامیت ارضی ایران دفاع می کنند.
خطیب جمعه کبودراهنگ با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها از مردم خواست حرمت این روزهای حزن و اندوه اهل بیت را حفظ کنند و با برگزاری مراسم عزا این مناسبت غمبار را به سوگ بنشینند.
وی ضمن تاکید بر بیان سیره عملی و فضایل حضرت زهرا (س) گفت: پیروان حضرت زهرا (س) باید با پیروی از سیره عملی آن حضرت در مقابل کج روی هایی که در جامعه است سکوت نکنند و به مقابله با آن برخیزند.
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به وجود برخی خرافات از جمله ساخت عروسک به عنوان تمثیل حضرت علی اصغر(ع) در برخی روستاهای دور افتاده توسط افراد نا آگاه این گونه حرکت ها را مذموم و نامشروع عنوان کرد که در جهت مقابله با دین است.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما