وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 1 فروردين 1394 ساعت 20:33   |   کد مطلب: 13597
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر به همراه جمعی از مسوولان این شهرستان در نخستین روز از نوروز94 از نخستین مسافران نوروزی با اهدای گل، سوغات و صنایع دستی ملایر استقبال کردند.

به گزارش نافع  به نقل از ملایری‌ها رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر روز شنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور ارج نهادن به سنت ایرانیان و استقبال از مسافران نوروزی، در نخستین روز از ایام عید به نخستین مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهر ملایر گل، صنایع دستی و سوغات اهدا شد.

محمدرضا بهاری افزود: این مراسم با حضور فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مسوولان این شهرستان در میدان استقلال واقع در محور ملایر-اراک و تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین بروشورهای معرفی گردشگری و اماکن تفریحی و توریستی ملایر و اطلاعات گردشگری این شهر نیز توسط چادرهای هلال احمر در بین مسافران توزیع شد.

وی بیان داشت: موزه لطفعلیان، ارگ باستانی نوشیجان و سایر اماکن تفریحی و گردشگری ملایر آماده بازدید مسافران نوروزی است و به مناسبت ایام فاطمیه(س) نیز یک ایستگاه صلواتی در شبستان موزه ملایر دایر است.

بهاری افزود: برای نخستین بار سامانه پیامکی جاذبه های گردشگری، تفریحی و توریستی ملایر به مناسبت ایام نوروز فعال شد.

وی یادآور شد: همچنین در نهم فروردین ماه نیز مسابقه سبزه آرایی و پخت شیرینی محلی در موزه لطفعلیان ملایر برگزار می شود که به قید قرعه به برترین سبزه آرایی و پخت شیرینی جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما