وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 10:09   |   کد مطلب: 13572
تدابیر ویژه شهرداری همدان برای اسکان 150هزارمسافر نوروزی
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار همدان با اشاره به پیش‌بینی اسکان ۱۵۰ هزار مسافر در شهر همدان گفت: سال گذشته حدود ۱۲۷ هزار مسافر نوروزی از طریق ستاد اسکان مستقر شدند.

به گزارش نافع، محمدرضا بیاناتی ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار داشت: امسال پیش بینی می‌شود 150هزار مسافر در همدان اسکان یابند که در این زمینه 7 سالن ورزشی سازمان ورزش و جوانان رد مرحله نخست آماده سازی شده و در صورت نیاز 5 سالن رزرو نیز پیش‌بینی شده است.

بیاناتی بیان کرد: نمایندگان نهادهای خدمات سفر همچون؛ هلال احمر، نیروی انتظامی، جامعه هتل داران، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی در ستادهای اسکان حضور یابند تا مسافران را بهتر راهنمایی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: این نهاد امسال نسبت به تجهیز نمازخانه‌های مجتمع‌های بین راهی و ساماندهی و نظاقفت سرویس‌های بهداشتی به صورت خودجوش اقدام می‌کند.

رودباری بیان کرد: 20 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در مسیرهای همدان آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

وی افزود: برای آگاهی از وضعیت آب و هوا، وضعیت راه‌ها و غیره اطلاعات جمع آوری و از طریق صدا و سیمای همدان به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

مدیر شرکت سیاحتی علیصدر همدان ینز در این جلسه اظهار داشت: امسال رد محور علیصدر پارکینگ 6 هکتاری احداث شده و در این زمینه مشکل ترافیکی کمی وجود دارد.

یاری فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه علیصدر را در مدت دو هفته تعطیلات نوروز خواستار شد و گفت: به خاطر پیک حضور مسافران در ایام تعطیلات نوروزی در روستای علیصدر از دانشگاه علو.م پزشکی همدان درخواست کردیم تا درمانگاه این حوزه را به صورت شبانه روزی در این مدت فعال نگه دارند و یک پزشک و پرستار را مستقر کنند.

وی افزود: این درمانگاه مجهز است ولی به پرسنل نیاز دارد که در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی هنوز موافقت نکرده است.

انتهای پیام/ ح

دیدگاه شما