وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 17:08   |   کد مطلب: 13510
خانه تکانی زندان های همدان در آستانه سال نو
مدیرکل زندان‌های همدان در جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل از خانه‌تکانی و آماده‌سازی زندان‌های استان برای استقبال از عید نوروز خبر داد.

به گزارش نافع، حسن محمدیاری، ارائه خدمات با اخلاقی نیکو و رویی گشاده را یک اصل مهم در نظام زندانبانی  دانست و در همین راستا به اصول اخلاقی و ویژگی های دهگانه فرد عاقل از دیدگاه معصوم (ع) اشاره کرد.

وی اظهار داشت: معصوم(ع) فرموده اند: عقل شخص مسلمان تمام نیست، مگر این که ده خصلت را دارا باشد: از او امید خیر باشد، از بدى او در امان باشند،خیر اندک دیگرى را بسیار شمارد، خیر بسیار خود را اندک شماردوهر چه حاجت از او خواهند دلتنگ نشود.

محمدیاری با اشاره به پنج ویژگی دیگر فرد عاقل از دیدگاه معصوم (ع) اظهار داشت: فرد مسلمان در عمر خود از دانش طلبى خسته نشود، فقر در راه خدایش از توانگرى محبوبتر باشد، خوارى در راه خدایش از عزّت با دشمنش محبوبتر باشد، گمنامى را از پرنامى خواهانتر باشد و در نهایت  احدى را ننگرد جز این که بگوید او از من بهتر و پرهیزکارتر است.

وی خاطر نشان کرد: رسیدگی به مسائل مالی از ضرورت و اهمیت بسیاری برخورداراست و می بایست به دقت به آن پرداخته شود.

وی با تأکید بر صرفه جویی و جلوگیری از اسراف  اظهار کرد: صرفه جويي  در هزینه ها بايد در اولویت كاري اداره کل  زندان های همدان  قرار گيرد.

محمدیاری از خانه‌تکانی و آماده‌سازی زندان‌های استان در اسفندماه سال جاری برای استقبال از عید نوروز خبر داد و  در جمع روسای زندان ها خواستار انجام خانه تکانی ، بهداشت و نظافت زندان های استان شد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما