وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 10:48   |   کد مطلب: 13486
 تاکسی‌های گردشگری در نوروز ۹۴ به مسافران همدان خدمات‌رسانی می‌کنند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان گفت:ناوگان تاکسیرانی همدان برای خدمات‎رسانی در ایام نوروز در آمادگی کامل قرار دارند و شیفت‎بندی تاکسی‎ها در این ایام مشخص شده است و بازرسی از عملکرد این ناوگان در تعطیلات نوروز انجام می‎گیرد.

به گزارش نافع،مهرداد خورشیدوند اظهار داشت: ناوگان تاکسیرانی همدان در ایام نوروز تعطیل نیست و برای نخستین بار در ایام نوروز 94 تاکسی گردشگری در همدان راه‎اندازی می‎شود.

وی افزود: 20 دستگاه تاکسی ویژه اجرای طرح تاکسی گردشگری در محل هتل بوعلی واقع در میدان دانشگاه مستقر و به کار گرفته شده‎اند و به دیگر هتل‎ها نیز خدمات ارائه می‎دهند که در صورت ضرورت به این تعداد افزوده می‏شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان تصریح کرد: ناوگان تاکسیرانی همدان برای خدمات‎رسانی در ایام نوروز در آمادگی کامل قرار دارند و شیفت‎بندی تاکسی‎ها در این ایام مشخص شده است و بازرسی از عملکرد این ناوگان در تعطیلات نوروز انجام می‎گیرد.

وی گفت: در ایام نوروز هیچگونه تغییری در نرخ کرایه تاکسی‎ها اعمال نمی‎شود و شهروندان می‎توانند در صورت مشاهده تخلفات در این زمینه، شکایت خود را با سازمان تاکسیرانی در میان بگذارند.

خورشیدوند بیان کرد: 100 دستگاه ون نیز توسط مجموعه تاکسیرانی ویژه جابجایی مسافران به سمت باغ بهشت در ایام پنجشنبه و جمعه پایانی سال در نظر گرفته شده است تا به منظور جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی در معابر منتهی به آرامستان همدان، شهروندان با رفاه بیشتری برای جابجایی از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی از آموزش 2 هزار نفر از تاکسیرانان همدانی در دوره اخلاق حرفه‌ای خبر داد و بیان کرد: به منظور افزایش توانایی ارتباط تاکسیرانان با همشهریان و نیز کاهش اشتباهات رفتاری در رانندگی، امسال 2 هزار نفر از تاکسیرانان در دوره آموزش اخلاق حرفه‌ای شرکت کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان داشتن احساس مسئولیت نسبت به انجام وظایف، لحن و کلام محترمانه و عدم دخالت در کارهای دیگران را از جمله رفتارهای مورد تأکید در تاکسیرانان برشمرد و افزود: پذیرش تغییرات در شرایط کار و همگام کردن خود با تغییرات ایجاد شده باید مورد توجه تاکسیرانان باشد.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما