وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 17:53   |   کد مطلب: 13467
انتخاب شایسته آیت االله یزدی به عنوان ریاست مجلس خبرگان به دور از هرگونه سیاسی بازی بود
امام جمعه تویسرکان گفت:این بدقلقلی ها به دلیل گسترش اسلام در سراسر جهان است و آنان از نفوذ اسلام حقیقی آن هم توسط ایران اسلامی و صدور آن به دیگر کشورها نگران هستند.

به گزارش نافع، به نقل ازرودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان به انتخاب شایسته آیت االله یزدی به عنوان ریاست مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: این انتخاب در فضایی صمیمی، و بدون هر گونه سیاسی بازی صورت گرفت و فردی متعهد، مجتهد و دارای سابقه درخشان به ریاست مجلس خبرگان انتخاب شد.

وی اظهار کرد: در دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب، ایشان بر تحقق کامل اسلام تأکید کردند و گفتند؛  در معارف اسلامی، چیزی به نام دین حداقلی نداریم و باید تحقق همه اجزاء اسلام و تحقق کامل دین مبین را هدف قرار داد و در این مسیر تلاش و حرکتِ رو به پیشرفت انجام داد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان تصریح کرد: این به این معنا است که نباید برخی دستورات اسلام را نادیده گرفت بلکه همه ما مؤظف به اجرای کامل دستورات الهی هستیم و همانطور که اولیاء و بزرگان دین وظیفه دارند تمامی دستورات و آموزه های دین را برای مردم بازگو کنند، ما نیز باید برای اجرا و تحقق تمامی دستورات اسلام بیش از پیش تلاش کنیم.

بدقلقلی آمریکا و هم پیمانانش به دلیل ترس از گسترش اسلام است

حجت الاسلام موحدی با اشاره به بدقلقی های عربستان و حامیشان در روزهای اخیر نسبت به جمهوری اسلامی ایران، گفت: این بدقلقلی ها به دلیل گسترش اسلام در سراسر جهان است و آنان از نفوذ اسلام حقیقی آن هم توسط ایران اسلامی و صدور آن به دیگر کشورها نگران هستند.

وی همچنین به 22 اسفند؛ سالروز تأسیس بنیاد شهید نیز اشاره و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه ای بر گردن ما است و باید به نحو شایسته این مهم را انجام دهیم.

امام جمعه تویسرکان درباره برخی شایعات درخصوص استخدام خانواده شهدا، عنوان کرد: این گونه که درباره استخدام شدن فرزندان شهدا می آیند و شایعه می کنند نیست و در حال حاضر فرزندان بسیاری از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگرانی هستند که حتی با داشتن مدارج عالیه شغل مناسب ندارند و بسیاری دیگر اصلا شغل ندارند.

حجت الاسلام موحدی در ادامه با بیان اینکه در همه کتاب های آسمانی به جز قرآن که خداوند که تضمین کرده آن را حفظ می کند، آموزهای انحرافی و عقاید و بدعت ها راه یافته است، افزود: این در حالی است که با گذشت زمان و پیشرفت علم و تجربیات بشری، روز به روز معجزه بودن قرآن مجید بر همگان بیشتر نمایان می شود.

وی تصریح کرد: قرآن از آموزه هایی منقطی، علمی و بر اساس فطرت بشری برخوردار است و از این جهت هیچ یک از ادیان دیگر قابل مقایسه با اسلام نیستند و نمی توانند در کنار اسلام باشند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین با ابراز تأسف از حوادث تلخ چهارشنبه سوری سال گذشته در تویسرکان، گفت: متأسفانه فرهنگ غلط و انحرافی و استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه سوری، ضررهای بسیاری بر فرد و جامعه تحمیل می کند و این خانواده ها هستند که باید حواسشان به فرزندانشان باشد و آنان را نسبت به این گونه موارد آگاه سازند.

حجت الاسلام موحدی از نیروی انتظامی تویسرکان برای برگزاری سخنرانی در مدارس و مساجد مبنی بر اطلاع رسانی و آگاه سازی اقشار جامعه در راستای مقابله با خطرات چهارشنبه سوری تشکر و قدردانی کرد و افزود: امید است که مردم نیز بیش از پیش با نیروی انتظامی همکاری و تعامل داشته باشند تا حوادث تلخی همچون سال گذشته در تویسرکان رخ ندهد.

وی به سفر مطهری یکی از نمایندگان مجلس به شیراز و اتفاقات رخ داده در هفته گذشته در این خصوص اشاره کرد و گفت: انتظار می رفت که آقای مطهری با توجه به اینکه مقامات استان شیراز از وی خواسته بودند سفرش را لغو کند، او نیز حرمت خود و حرمت جمهوری اسلامی ایران را نگه می داشت و از سفر منصرف می شد و البته کسانی که در این سفر به وی اهانت کردند نیز مقصر هستند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما