وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 11:50   |   کد مطلب: 13462
آمادگی گل تپه برای استقبال از مسافران نوروزی
در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش گل تپه، دستگاههای مختلف آمادگی خود را جهت استقبال و اسکان مسافران نوروزی، اعلام کردند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ؛ بخشدار گل تپه در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم ﺷﻨﺎﺳﺎﻧﺪن ﻇﺮﻓﻴﺘﻬﺎی ﮔﺮدﺷﮕﺮی بخش گل تپه به ویژه غار شگفت انگیز علیصدر به گردشگران داخلی و خارجی گفت: توجه به صنعت توریسم داخلی در کشور یکی از بهترین فرصت های تقویت قدرت ملی و شکوفایی بازار کسب و کار و افزایش رفاه عمومی در منطقه است و موجب خوداتکایی اقتصادی می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش گل تپه نیز از آمادگی پنج مدرسه شبانه روزی این بخش برای استقبال از مسافرین نوروزی خبر داد و گفت: آموزش و پرورش گل تپه آمادگی خود را جهت توسعه فضا و پذیرش فرهنگیان گردشگر نوروز سراسر کشور اعلام می کند.
حمیدرضا خدابنده لو گفت: تدابیر و تمهیدات لازم جهت حضور مسافران نوروزی در این بخش اندیشیده شده است و از همه امکانات موجود، در راستای ارتقاء خدمت کمی و کیفی به فرهنگیان استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به نقش موثر دستگاه هایی مانند بخشداری، شهرداری، شوراهای اسلامی و نهادهای ذیربط ، بر ساماندهی محورهای ورودی گل تپه جهت رفاه حال مسافرین با هدف جذب و رونق گردشگری در این منطقه تاکید کرد و گفت: استقرار پایگاه و کمپ ویژه ایام نوروز و تابستان در حوالی غارعلیصدر از خواست های همه ساله آموزش و پرورش این منطقه بوده است.
خدابنده لو بر ساماندهی و بهبود کیفیت خدمات به مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: همکاری جدی مسئولین بخش و شهرستان، می تواند این هدف به جا مانده را به نتیجه برساند و ما همچنان پیگیر تحقق این موضوع هستیم .
دبیر شورای آموزش و پرورش گل تپه، با اشاره به اهمیت گردشگری در جامعه بر ضرورت فراهم سازی زمینه های فرهنگی آن تاکید کرد و گفت: جذب گردشگران استانی و کشوری به دیدار از تفرجگاههای طبیعی این منطقه و غار شگفت انگیز علیصدر بسیار ارزشمند است.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما