وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 21 اسفند 1393 ساعت 09:46   |   کد مطلب: 13448
دو تقدیر سازمان اوقاف کشور از مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف همدان
قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از تلاش‌های مجدانه و پیگیری مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف استان همدان قدردانی کرد.

به گزارش نافع، عبدالرضا عابد با ارسال لوحی از زحمات حمیدرضا نوروزی برای برگزاری مطلوب دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل اوقاف سراسر کشور به میزبانی همدان تقدیر کرد.

در این لوح آمده است:" دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل اوقاف امسال در استان همدان و به میزبانی آن اداره کل بسیار مطلوب برگزار شد.

لذا بر خود لازم می‌دانم از جناب عالی به عنوان میزبان این برنامه تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم در تمامی ماموریت‌های محوله موفق و پیروز باشید".

 

تقدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف کشور

همچنین مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز با ارسال لوح جداگانه‌ای از روابط عمومی اوقاف استان همدان قدردانی کرد.

در متن لوح ارسالی از طرف حسن ربیعی نیز آمده است:" با لطف پروردگار و همت والای شما همکار گرامی، هفته وقف در سال جاری باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد و فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغی موجب شد تا قدمی مؤثر در شناساندن فرهنگ عظیم وقف و اثرات آن در جامعه برداریم.

با توجه به گزارشات واصله و جمع‌بندی‌های صورت گرفته، فعالیت‌های جناب عالی رضایت‌بخش بوده است؛ لذا از زحمات شبانه‌روزی و خالصانه‌تان تقدیر و تشکر می‌نمایم".

انتهای پیام/م

دیدگاه شما