وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 21:37   |   کد مطلب: 13414
کارگاه آموزشی شیوه انتخاب همسر ویژه طلاب مجرد
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: کارگاه آموزشی شیوه انتخاب همسر ویژه طلاب مجردی که قصد ازدواج در سال تحصیلی 93-94 دارند برگزار می شود.

به گزارش نافع، حجت الاسلام کشوری دلاور در گفتگویی اظهار داشت: ازدواج مقوله بسیار حساس و مهمی در زندگی فردی و در تشکیل خانواده به عنوان بنیاد هر جامعه ای است. توجه به حساسیت ها و نیازمندی های این دوره مستلزم داشتن دانش و آگاهی کافی در آن است و بی تردید اقدام آگاهانه و سنجیده، به تشکیل خانواده ای موفق انجامیده و از آسیب های بسیاری پیشگیری می کند.

وی افزود: در همین راستا معاونت تهذیب حوزه علمیه همدان در پاسخگویی به اولویت ها ، ضرورت ها و نیازهای موجود در این زمینه، با راه اندازی طرح طلیعه اقدام به برگزاری کارگاه های تربیتی آموزشی انتخاب همسر نموده تا در مقطع حساس همسر گزینی، طلابی که در آستانه امر مقدس ازدواج قرار دارند، مورد راهنمایی و حمایت صحیح قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی صحیح طلاب با ویژگی های همسر مناسب و پیشگیری از بروز آسیب های احتمالی در عرصه خانواده است.

وی اضافه کرد: طلاب در مدت برگزاری کارگاه با موضوعاتی از قبیل معیار­­ های همسر مناسب، روش ها و راهکار های دستیابی به شناخت صحیح در مرحله همسر گزینی، مباحث و پرسش های مربوط به جلسه خواستگاری و شناخت تفاوت های اساسی زن و مرد آشنا می شوند.

کشوری دلاور گفت: کارگاه آموزشی طرح طلیعه 21 اسفند ماه با حضور حجت الاسلام دکتر عباسی برگزار خواهد شد و بعد از برگزاری کارگاه و یادگیری مطالب، طلاب قبل از جلسه خواستگاری در مشاوره خصوصی نیز شرکت کرده تا با آگاهی لازم بتوانند همسر ایده آل خود را انتخاب کنند.

کشوری دلاور افزود: کارگاه شیوه انتخاب همسر مدت 4 سال متوالی است که در حوزه علمیه همدان برگزار می شود و در زمینه انتخاب همسر کمک های شایانی به طلاب کرده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما