وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 08:10   |   کد مطلب: 13377
با حضور 600 فرمانده دوران دفاع مقدس
سرکشی از 700خانواده شهید همدان در روز شهدا
مجمع جهاد و شهادت در همدان برگزار می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید همدان گفت: مجمع جهاد و شهادت با حضور 600 فرمانده دوران دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، ناصر عارف شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت روز شهید تدارک دیده شده که در روز 22 اسفند در همدان برگزار خواهد شد.

وی یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکریم خانواده‌های شهدا دانست و گفت: در همین راستا بنیاد شهید استان به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، سرکشی از 700 خانواده شهید از 22 بهمن  تا 22 اسفند را در برنامه خود قرار داده است.

مدیرکل بنیاد شهید همدان افزود: همچنین روز 21 اسفند مجمع جهاد و شهادت در تالار معلم همدان برگزار خواهد شد که در این مجمع 600 نفر از فرماندهان دوران دفاع مقدس شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید استان در راستای بزرگداشت روز شهدا، غبارروبی مزار شهدا، پیاده‌روی و کوهپیمایی کارکنان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی و... است.

عارف خاطرنشان کرد: اعزام راویان به مدارس استان به منظور بیان خاطرات دفاع مقدس، سخنرانی پیش از خطبه مدیران و مسئولان بنیاد شهید، رونمایی از لوح چندرسانه‌ای شهید قهاری و شهید شکری‌پور از دیگر برنامه‌های ما در هفته‌ای است که به نام شهید نامگذاری شده است.

وی یادآور شد: برگزاری یادواره‌های شهدا و دیدار کارکنان بنیاد شهید استان همدان از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید استان به مناسبت روز شهید در همدان است.

مدیر کل بنیاد شهید استان همدان در پایان سخنانش گفت: یکی از اهداف بنیاد شهید حفظ آثار فرهنگی شهداست که در این راستا توانسته آثار زیادی را جمع‌آوری و تدوین کند.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما