وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 11:11   |   کد مطلب: 13371
وزیر ارشاد میهمان همایش کانون‎های مساجد همدان نخواهد بود/ همایش یک هفته به تأخیر افتاد
مسئول دبیرخانه نظارت بر کانو‌های فرهنگی، هنری مساجد استان همدان از تغییر زمان برگزاری همایش تجلیل از برگزیدگان کانون‎های مساجد همدان خبر داد.

به گزارش نافع، هادی فیض‌منش افزود: با توجه به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در 14 اسفند برای شرکت در همایش مصلح بیدارگر به همدان؛ در نظر داشتیم بعد از ظهر همان روز همایش کانون‌های مساجد با حضور وی برگزار شود که به دلیل مشغله کاری وزیر لغو شد.

وی ادامه داد: این همایش پنجشنبه 21 اسفند ساعت 10 صبح با حضور مدیران و اعضای کانون‌های مساجد استان ساعت در مجتمع بوعلی سینا برگزار خواهد شد.

فیض‌منش اعلام کرد: این همایش با شعار "مسجد، جایگاه عبادت، پایگاه سیاست" برگزار شده و در آن از 50 مدیر کانون، ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد، خبرنگاران خبرگزاری شبستان و کتابداران نمونه مساجد تجلیل خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از عملکرد یک ساله کانون‌ها برپا خواهد شد.

فیض‌منش خاطرنشان کرد: کانون‌های مساجد، بزرگترین شبکه فرهنگی کشورند که به صورت مردمی اداره شده و مؤثرترین نهاد مردمی تأثیرگذار در حوزه فرهنگ به شمار می‌آیند. 

وی از فعالیت 507 کانون دارای مجوز در همدان خبر داد و افزود: بیش از 80 هزار نفر در استان از آموزش‌های فرهنگی، هنری این کانون‌ها بهره‌مند شده‌اند.

فیض‌منش گفت: همچنین 22 کانون تخصصی و 8 خانه دیجیتال در استان همدان فعالیت می‌کنند.

وی اعلام کرد: با توجه به لغو حضور وزیر در همایش کانون‌های مساجد به دنبال دعوت از میهمانان دیگری از ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور هستیم.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما