وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 10:36   |   کد مطلب: 13248
به منظور شرکت در همایش "مصلح بیدارگر"
وزیر ارشاد امسال برای دومین بار به همدان سفر می‌کند
وزیر ارشاد امسال برای دومین بار به همدان سفر می‌کند
همایش "مصلح بیدارگر" به منظور گرامیداشت بیدارگر بزرگ مشرق زمین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: این همایش 14 اسفند در اسدآباد، زادگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی برگزار شده و علی جنتی میهمان ویژه این مراسم خواهد بود.

فاضل عبادی افزود: همچنین استاد خسروشاهی، محقق برجسته کشور و سیدجمال‌شناس مشهور که ده‌ها مقاله درباره بیدارگر بزرگ جهان اسلام از وی منتشر شده در این همایش حضور خواهد یافت.

وی بیان کرد: احمد موثقی، محمدجواد صاحبی و حجت‌الاسلام ثقفی از استادان حوزه و دانشگاه نیز در این آیین به قرائت مقاله خواهند پرداخت.

عبادی با بیان اینکه پیش از این نیز برنامه‌هایی برای بزرگداشت سید جمال برگزار شده، اظهار داشت: همایش "مصلح بیدارگر" نخستین مراسم بزرگداشتی است که به صورت علمی برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: همچنین در این آیین از استاد خسروشاهی به پاس خدمات ارزنده برای معرفی سید جمال‌الدین تجلیل خواهد شد.

عبادی از فعال‌تر شدن بنیاد سید جمال‌الدین اسدآبادی نیز خبر داد و گفت: این بنیاد چند سالی است که راه‌اندازی شده، اما فعالیت زیادی نداشت که برنامه‌هایی برای برطرف ساختن این مشکل تدارک دیده‌ایم.     

انتهای پیام/م

دیدگاه شما