وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 15:28   |   کد مطلب: 13329
مسئولین بیشتراز افراد دیگردرمعرض امتحان الهی قرار دارند
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مسئولان بیشتر از سایر افراد در معرض امتحان الهی قرار دارند اظهارکرد:کسانی که مال مردم به دستشان سپرده شده است امتحان سختی در پیش رو دارند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام حسن طاهری در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته افزود: هم اکنون ربا به عنوان بدترین گناه، جامعه را گرفته است و این امر جای تامل دارد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال گفت:مردم در ایام نزدیک شدن به عید نوروز باید بیشتر از گذشته به فقرا و نیازمندان رسیدگی کنند.

وی با اشاره به مقارن بودن ایام فاطمیه با بخشی از ایام عید نوروز امسال تاکید کرد:ابعاد مختلف شخصیت واقعی حضرت زهرا(س) باید برای مردم تشریح شود.

وی عنوان کرد:با تشریح خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) و توجه به نکات دینی و معنوی موجود در این خطبه می توان منبع خوبی از تعالیم این بانوی بزرگوار را در اختیار شیعیان قرار داد.

طاهری افزود:محیط زیست مایه حیات بشریت است اما انسان ها با عملکرد خود و منافع طلبی بیشتر به آن آسیب می زنند در حالی که با این کار صدمات بیشتری به سلامتی خودشان وارد می شود.

وی ادامه داد:اگر اینگونه پیش برویم آینده کشور به خطر می افتد که نمونه آن همین آلودگی های هوای برخی شهرها است که رهبر معظم انقلاب دستور داده اند تا کاری اساسی در این مورد انجام شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما