وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 11:57   |   کد مطلب: 13254
	171 مدرسه استان همدان میزبان میهمانان نوروزی
مدیرکل آموزش و پرورش همدان از آمادگی 171 مدرسه در این استان برای پذیرش میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش نافع، به نقل از زنگ اول، عبدالرضا فولادوند در نشست ستاد اسکان فرهنگیان این استان، خواستار تلاش بیش از پیش اعضای ستاد در جهت خدمات رسانی بهتر به فرهنگیان شد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم خدمات امسال متفاوت از گذشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به هویت فرهنگی و تاریخی استان همدان و برخورداری آن از ظرفیت های ارزشمند فرهنگی، مراکز تاریخی و جاذبه های گردشگری، گفت: کار فرهنگی در ستادهای اسکان اهمیت بالایی دارد و بخش عظیمی از کارها باید با جایگاه فرهنگی استان مطابقت داشته باشد.

فولادوند، با تأکید بر اهمیت توسعه گردشگری در استان، تصریح کرد: در این راستا اطلاع رسانی کافی از ظرفیت های گردشگری استان باید مد نظر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به همزمانی بخشی از تعطیلات نورز با ایام فاطمیه(س)، گفت: شایسته است این موضوع به طور جدی در ستاد اسکان مورد توجه قرار گیرد تا زمینه های لازم برای بهره مندی فرهنگیان از برنامه های ویژه ی این ایام فراهم گردد.

فولادوند، همچنین با اشاره به نام گذاری سال 94 دراستان همدان به نام میر سیدعلی همدانی، میر سید علی همدانی را شخصیت بزرگی دانست که سهم قابل توجهی در توسعه ی فرهنگ اسلامی داشته است و افزود: ما باید تلاش کنیم از فرصت نوروز برای شناسایی این شخصیت استفاده کنیم.

این مقام مسئول تعداد پایگاه های اسکان نوروزی در استان همدان را 19 مورد ذکر کرد و با بیان این که تعداد 171 مدرسه آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی است، افزود: در این مدارس 1536 کلاس برای استفاده مسافران نوروزی تجهیز شده اند که از این تعداد 126 کلاس ویژه، 624 کلاس در سطح الف، 297 کلاس نوع ب و 489 کلاس نوع ج است.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان از آمادگی 279 نفر عوامل اجرایی در ستاد های اسکان نوروزی فرهنگیان برای ارائه خدمات خبر داد و افزود: تلاش شده تا برنامه ها بیشتر کیفی باشد.

عبدالرضا فولادوند با بیان این که رزو اینترنتی مدارس در استان از دهم اسفند آغاز شده و تا 20 اسفند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در روز نخست بیش از 70 خانواده محل اسکان خود را رزو کرده اند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما