وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 08:20   |   کد مطلب: 13223
 از اين حركت روشنگرانه ي ظلم ستيز حمايت كنيد
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت:اينك كه ذلت مردان، پرچم سكوت و سازش و تسليم را در مقابل حراميان برافراشته اند، با كمال ميل و هر مقدار كه مي توانيد از اين حركت روشنگرانه ي ظلم ستيز حمايت كنيد.

به گزارش نافع، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در هامش نامه ي  دبير ستاد مردمي جايزه بين المللي باروت خيس بر حمايت همه جانبه بسيج از اين حركت روشنگرانه ي ظلم ستيز دستور دادند.
 

دستور رييس سازمان بسيج مستضعفين:

بسمه تعالي
معاونت فرهنكي اجتماعي بسيج
سازمان اردويي، راهيان نور و گردشگري بسيج
اينك كه ابوجهل ها و ابولهب هاي زمان به جنگ با چهره تابناك پيامبر اعظم (ص) آمده اند،
و اينك كه يزيديان دوران هزاران تير زهرآگين رسانه اي را بسوي حسين (ع) پرتاب مي كنند،
و اينك كه ذلت مردان، پرچم سكوت و سازش و تسليم را در مقابل حراميان برافراشته اند،
با كمال ميل و هر مقدار كه مي توانيد از اين حركت روشنگرانه ي ظلم ستيز حمايت كنيد.
سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي
رييس سازمان بسيج مستضعفين

 

متن نامه ستاد مردمي جايزه بين المللي باروت خيس به سردار نقدي:

برادر انقلابي و بسيجي سردار نقدي
رييس محترم سازمان بسيج مستضعفين
سلام عليكم
همانگونه كه مستحضريد استكبار جهاني و در راس آنها، آمريكا و صهيونيزم با هدف قرار دادن باورها و انديشه ي پاك جوانان و با استفاده از امپراطوري رسانه اي سعي دارند حقايق عالم را در افكار عمومي، به گونه اي ديگر نشان داده و با استفاده از سلطه ي رسانه اي خود، همچون هاليوود، بزرگترين و بنيادي ترين ارزش هاي اخلاقي را در بين مردم جهان تخريب كنند. در سال هاي اخير نيز هاليوود با به استهزا گرفتن مقدسات مسلمانان سعي داشته ذهن و باورهاي جوانان آزادي خواه را به انحراف سوق دهد.
بر اين اساس بود كه جمعي از جوانان انقلابي و تشنه ي حقيقت كه دغدغه اي جز ظلم ستيزي ندارند بر آن شدند تا با اهداي جايزه تحقيرآميز باروت خيس، به دشمنان كوردل و ضد حقيقت، از زاويه اي ديگر جنايت هاي سلطه گران را بازخواني كنند و از اهداف پشت پرده ي آنها رمزگشايي نمايند. جريان مردمي باروت خيس با تكيه بر روشن بيني و آگاهي جوانان انقلابي تلاش مي كند دروغگويي هاي استكبار را براي مردم دنيا افشا نمايد و به آنها بفهماند كه مومنان و آزاديخواهان، آنان را بطور دقيق رصد و رفتارشان را تعقيب مي كنند و از ترفندهاي مزورانه ي آنها كاملا آگاهند.
گرچه انتظار مي رفت كه دستگاه هاي فرهنگي كشور به ويژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در برابر توهين هايي كه به مقدسات مسلمانان روا شد، ساكت ننشينند و مواضع شفاف خود را اعلام نمايند، اما جاي تعجب است كه نه تنها تاكنون هيچ اقدامي در اين خصوص صورت نگرفته، بلكه مطالبه تعدادي از جوانان انقلابي براي حمايت از اين جشنواره را نيز بي پاسخ گذاشته اند.
لذا با توجه به بررسي عملكرد بسيج در حمايت از اين گونه جريان هاي مردمي و خودجوش، و پشتيباني حضرتعالي از اين جريان مردمي موثر در سال هاي گذشته، درخواست داريم امسال نيز با حمايت هاي معنوي، در اجراي برگزاري جشنواره بين المللي باروت خيس كه قرار است در نيمه دوم اسفند ماه برگزار شود، ما را ياري نماييد.
سيد محمدياشار نادري
دبير ستاد مردمي جايزه بين المللي باروت خيس
 

انتهاي پيام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما