وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 13:27   |   کد مطلب: 13211
	رسیدگی به مشکلات دانشجویان مورد توجه مسئولان دانشگاهی باشد
رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان رسیدگی به مشکلات دانشجویان را از وظایف هیأت رئیسه دانشگاه آزاد تویسرکان، برای رشد و ارتقاء سطح علمی و فرهنگی دانشجویان عنوان کرد.

به گزارش نافع، هیات رئیسه اين واحد دانشگاهي از خوابگاه دانشجویی دخترانه كوثر بازدید کردند و پس از نماز مغرب و عشاء از نزدیک با دانشجویان گفت و گو کردند.

در این نشست که  دانشجویان سوالات خود و مسائل و مشكلات خوابگاه و دانشگاه را در حوزه های مختلف با مسئولین دانشگاه مطرح كردند، به همت حوزه فرهنگي دانشگاه و با حضور اعضاء هيأت رئيسه با هدف استماع و پیگیری مشکلات رفاهی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان وآگاهی بخشی از وظایف و مقررات خوابگاهی در محل نمازخانه خوابگاه دخترانه كوثر برگزار شد.

«مجتبی بابايي» رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان در ادامه درباره دانشگاه آزاد اسلامي گفت: این دانشگاه بزرگترين دانشگاه حضوري جهان است و سهم دانشگاه آزاد در توليدات علمي كشور از همه دانشگاه هاي دولتي و پيام نور و غير انتفاعي بيشتر است.

وی اظهار کرد: تعداد مهندسين و پژوهشگران بنامي كه از اين دانشگاه با رتبه هاي بالاي علمي فارغ التحصيل شده اند و در پژوهشكده و ديگر مناطق در داخل و خارج از كشور مشغول به كار شده اند به نسبت از همه دانشگاه هاي دولتي بيشتر است.

رئیس دانشکاه آزاد تویسرکان افزود اينها مواردي است كه بايد از طُرُق مختلف از جمله شما دانشجويان عزيز در همه جا، داخل و خارج از محيط دانشگاه آزاد به اطلاع عموم جامعه برسد تا همه از خدمات شايان دانشگاه آزاد اسلامي در سطح ملي و حتي جهاني مطلع شوند.

 در این نشست دانشجویان خواسته ها، سوالات و مسائل و مشكلات دانشجويان در رابطه با مسائل خوابگاه و دانشگاه بیان کردند و خواستار رسيدگي بيشتر مسئولين به در خواست هايشان شدند.

اعضاء هيأت رئيسه نيز به سوالات دانشجويان پاسخ دادند و در رابطه با حل بعضي مشكلات قول مساعد دادند.

در يايان به دانشجوياني كه درمسابقه حضوري شركت كرده و برنده شده بودند هدايايي اهدا شد، بازديد از محوطه خوابگاه، آشپزخانه و نماز خانه وسالن هاي ورزشي، مطالعه و كتابخانه خوابگاه برای آشنایی با مشكلات و نيازها دانشجويان، از دیگر برنامه های جانبی بود که توسط اعضاء هيأت رئيسه داشنگاه آزاد تویسرکان صورت گرفت.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما