وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 18:23   |   کد مطلب: 13194
مجالس سوگواری و عزاداری حضرت فاطمه (س) با شکوه برگزارشود
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با بیان اینکه عید نوروز امسال با شهادت حضرت فاطمه (س) مقارن شده است گفت: در مجالس سوگواری و عزاداری این عزیز کم و کاستی وجود نداشته باشد و باشکوه‌تر برگزار شود.

به گزارش نافع، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نمازجمعه شهر همدان افزود: با اشاره به نزدیک شدن عید نوروز اظهار داشت: باید با کمک به مستمندان و ایتام شادی‌های خود را نیز با آن‌ها تقسیم کنیم.

وی تاکید کرد: مسئولان در هر پست و مقامی حافظ جان و مال مردم بوده و اگر نمی توانیم از شئونات مردم دفاع کنیم نباید وارد کار شده و مسوولیتی را بپذیریم.

وی در بخشی دیگری از خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: امروز سران استکبار و نظام سلطه مانع مردم در تعیین و شکل دهی سرنوشت کشورهایشان است.

مسئولان باید نسبت به انجام وظایف درست در مسئولیتشان توجه کافی و وافی را داشته باشند زیرا با کوچکترین قصور در این زمینه باید جوابگو باشند.

وی با یادآوری اینکه تمام موجودات عالم برگردن ما حق دارند بیان کرد: حتی اگر شرایط آب و هوایی ناشی از فعالیت‌های ما باعث از بین رفتن شرایط زندگی یک گنجشک شود و از بانیان خشکسالی باشیم باید پاسخگو باشیم.

امام جمعه همدان افزود:دجال های آمریکایی و اسراییلی با توطئه و آتش افروزی در بسیاری کشورها از جمله بحرین و یمن اجازه نمی دهند مردم سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی افزود: توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به اوج رسیده و در تمام حوادث کشورهای جهان و بویژه منطقه خاورمیانه این توطئه ها مشهود است.

انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما