وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 09:49   |   کد مطلب: 13149
پیش بینی اسکان بیش از 150 هزار مسافر در ایام نوروز در همدان
معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار همدان گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از 150 هزار مسافر در شهر همدان اسکان داده شوند.

به گزارش نافع، محمدعلی محمدی" سه شنبه 5 اسفندماه در ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان همدان، با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به 200 هزار مسافر در همدان اسکان داشتند، اظهار کرد: گردشگری یکی از مصادیق اقتصاد است که استان همدان در این زمینه زیرساخت های مناسبی دارد و گردشگری خارجی نیز در حال توسعه است.

محمدی افزود: ستاد تسهیلات نوروزی در 8 کمیته فعالیت خود را آغاز کرده که این کمیته ها شامل کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک، خدمات امداد و نجات، کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، خدمات انتظامی، بهداشت و سلامت، آمار و اطلاع رسانی و تبلیغات، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد ورسیدگی به شکایات بوده که برای هر یک از ادارات شرح خدمات تهیه شده  است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان نیز در این جلسه گفت: اداره راه و شهرسازی همانند سالهای گذشته برنامه هایی برای تعطیلات نوروزی دارد.

"رسول ابراهیم خانی" تصریح کرد: شیفت های نورورزی راه و شهرسازی از 25 اسفند تا 15 فروردین آغاز می شود و بازدیدهایی از حوزه های استحفاظی به عمل خواهد آمد.

وی تجهیز راهدار خانه ها، ایمن سازی حوزه استحفاظی، پاکسازی و تمیز کرد جاده ها، لایروبی پل ها و رودخانه ها، رنگ آمیزی سرعت گیر و تابلوهای فرسوده جزو برنامه های راه و شهرسازی شهرستان همدان دانست.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما